1403/01/09
محمدرضا تازه‌رو، نایب قهرمان مسابقات قویترین مردان:

حضور مسئولان در ایرانشهر باعث دلگرمی ورزشکاران شد/ رقابت ها در سطح جهانی بود

نايب قهرمان مسابقات قويترين مردان كشور گفت: ما در ايرانشهر تمام تلاشمان را كرديم كه ميزباني در شان و منزلت مقام هاي مسئول و ورزشكاران داشته باشيم و بهترين شرايط و امكانات را ارائه كنيم.

محمدرضا تازه رو در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام در رابطه با پانزدهمین دوره مسابقات قويترين مردان کشور به میزبانی ایرانشهر اظهار داشت: يكي از سنگين ترين و سخت ترين مسابقات در طول تاريخ اين رقابت ها بود. خيلي از آيتم ها در سطح مسابقات جهاني برگزار شد.

نايب قهرمان مسابقات قويترين مردان كشور با اشاره به اينكه اين دوره از مسابقات بيشترین شركت كننده را داشت افزود: علاوه برورزشكاران، اكثر مقام هاي مسئول از فدراسيون، استان و شهرستان حضور داشتند كه اين امر بسيار باعث دلگرمي ورزشكاران شد. ما در ايرانشهر تمام تلاشمان را كرديم كه ميزباني در شان و منزلت مقام هاي مسئول و ورزشكاران داشته باشيم و بهترين شرايط وامكانات را ارائه كنيم. انشاالله براي مهمانان خاطرات خوبي ساخته باشيم.

وي در ادامه تصريح كرد: بازخورد پخش زنده مسابقات از صفحه اينستاگرام فدراسيون به حدي زياد بود كه انگار از رسانه ملي پخش شده است. بنظرم بازتاب این اتفاق حتی بيشتر از پخش رسانه هاي ملي بود. به لطف رئيس فدراسيون و ساير مسئولين اين اتفاق بصورت گسترده وفراگير رخ داد كه با استقبال خيلي خوبي روبرو شد.

تازه رو با اشاره به اينكه از قبل شناخت كافي نسبت به حريفانم داشتم، بيان كرد: خودم را خيلي بالاتر حريفانم مي ديدم و به راحتي مي توانستم قهرمان كشور شوم، اما متاسفانه بخاطر يك خطا امتياز از دست دادم و همين امر باعث شد رقيبم به سرعت بالا بياييد و نايب قهرماني قسمت من شود.

نايب قهرمان قويترين مردان كشور در پايان در خصوص برنامه هاي آينده خود خاطر نشان كرد: از روزي كه مسابقات تمام شده است،‌تمرين را رها نكردم و تصميم دارم ركوردهايم را تا سطح جهاني ارتقاء دهم. اگر فدراسيون تصميم به اعزام داشته باشد و از من دعوت كند كه نماينده كشورم باشم حتماً در مسابقات بين المللي شركت خواهم كرد.