1403/01/09

بازدید نمایندگان فدراسیون بدنسازی از جزیره کیش/شرایط و ضوابط برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اعلام شد

نشست هماهنگی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با حضور رییس فدراسیون بدنسازی امروز(چهارشنبه) در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از بازدیدی که نمایندگان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز سه شنبه 5 اسفندماه از امکانات جزیره کیش و اقدامات صورت گرفته در جهت برگزاری باشکوه مسابقات قهرمانی پرورش اندام، مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار کشور داشتند، صبح امروز(چهارشنبه) نشست هماهنگی این مسابقات در محل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، رضا سلطانی نژاد سرپرست سازمان تیم های ملی، امید جبلی رییس کمیسیون داوران، حسین جمشیدی سرپرست روابط عمومی و ابراهیم کمانی و رامک عبادی نمایندگان اعزامی فدراسیون به کیش حاضر بودند.

بعد از ارائه گزارش بازدید از امکانات جزیره کیش توسط نمایندگان اعزامی فدراسیون، درباره چگونگی برگزاری این مسابقات بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت موارد زیر تصویب شد:

-وزن کشی مسابقات از ساعت 13 الی 20 روز چهارشنبه 13 اسفندماه در سالن المپیک جزیره کیش برگزار می شود

-کنگره داوری از ساعت 20:30 چهارشنبه 13 اسفندماه برگزار خواهد شد

-تست کرونا از همه ورزشکاران، مربیان، عوامل اجرایی، خبرنگاران، عکاسان و... قبل از ورود به هتل اخذ خواهد شد که هزینه آن برعهده متقاضی است

-تیم اعزامی هر استان تنها می تواند از یک سرپرست و یک مربی استفاده کند

-اسامی ورزشکاران اعزامی هر استان به مسابقات قهرمانی کشور نهایتا باید تا پایان وقت اداری روز شنبه 9 اسفندماه از طریق اتوماسیون اداری به فدراسیون ارسال شود. در صورتی که هیات های استانی اسامی ورزشکاران اعزامی خود را تا این تاریخ ارسال نکنند، فدراسیون از پذیرش افراد خارج از لیست ممانعت به عمل خواهد آورد