1403/02/06

برگزاری اولین دوره رقابت های لیگ برتر مچ اندازی آقایان باشگاه های کشور

سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نظر دارد اولین دوره رقابت های لیگ برتر مچ اندازی آقایان باشگاه های کشور را برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین دوره رقابت های لیگ برتر مچ اندازی آقایان باشگاه های کشور بر اساس آیین نامه ای که به روسای هیات ها ارسال شده است و در قسمت آیین نامه ها درج شده است، برگزار می شود.

باشگاه هایی که علاقه مند به تیمداری در این مسابقات هستند می توانند جهت اعلام آمادگی خود تا روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1400 به فدراسیون اقدام نمایند.

شایان ذکر است، ثبت قرار داد با باشگاه ها از 25 اردیبهشت ما تا 5 روز باقی مانده به شروع رقابت های مچ اندازی انجام خواهد شد. مسابقات در 7 دسته وزنی 63، 70، 78، 86، 95، 105 و 105+ کیلو گرم برگزار می شود که هر تیم می تواند حداقل 7 ورزشکار و حداکثر 20 ورزشکار داشته باشد.

تیم های واجد شرایط موظفند اسامی ورزشکاران، مربیان، سرپرست، کادر پزشکی، مشاور رسانه ای و سایر عوامل اجرایی را تا 15 پیش از اولین مسابقه در مرحله رفت و حداکثر 5 روز مانده به اولین مسابقه در مرحله برگشت به سازمان لیگ اعلام نمایند.

گفتنی است، تیم ها می توانند نسبت به عقد قرار داد با حداکثر 6 ورزشکار ملی پوش مدال آور مساباقت آسیایی اقدام و مجاز به استفاده از 2 ورزشکار در دست راست و 2 ورزشکار در دست چپ در هر مسابقه می باشند. همچنین تیم ها می توانند نسبت به عقد قرار داد با حداقل 2 ورزشکار و حداکثر 3 ورزشکار خارجی اقدام و مجاز به استفاده از 2 ورزشکار در هر مسابقه می باشند.