1403/02/07

قیطاسی: این دوره قویترین مردان سنگین ترین مسابقه در تاریخ ایران بود/همشهری هایم توانستند مسابقات را زنده ببینند

نفر سوم مسابقات قوی ترین مردان کشور گفت: در سطح شهر که راه می روم پیر و جوان همه از من تشکر می کنند که باعث افتخار شهرم شدم و این امر بخاطر توجه تحسین برانگیز فدراسیون به این رشته و ورزشکاران آن است.

رضا قیطاسی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص سطح مسابقات قوی ترین مردان کشور که میزبانی ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: سنگین ترین مسابقه در تاریخ ایران بود. مسابقات بصورت رکوردی برگزار شد که بسیار کار سختی داشتیم. با این حال موفق شدم دریک آیتم رکورد ملی را جابجا کنم. در آیتم رکوردی گوی وزن 220 کیلو گرم را جابجا کردم و آیتم دو گانه را در 17 ثانیه زدم.

نفر سوم رقابت های قوی ترین مردان کشور در ادامه افزود: تمام حریف هایم را از قدیم می شناختم و حداقل 20 نفر از شرکت کنندگان مدعی قهرمانی بودند و رقابت خیلی نزدیک و نفس گیری داشتیم. آیتم ها در حد صدم ثانیه جابجا می شدند و تا آخرین لحظه قابل پیش بینی نبود که قهرمانی از آن چه شخصی خواهد شد.

وی در رابطه با پخش زنده مسابقات از صفحه اینستاگرم فدراسیون تصریح کرد: بنظرم این اتفاق خیلی خوبی بود. چرا که همه مردم ایران همچنان منتظر پخش مردان آهنین هستند و این کار باعث ایجاد ذوق و اشتیاق در بین تمام جامعه شد. تمام همشهری هایم توانستند مسابقات را دنبال کنند و مرا بیشتر شناختند. در سطح شهر که راه می روم پیر و جوان همه از من تشکر می کنند که باعث افتخار شهرم شدم و این امر بخاطر توجه تحسین برانگیز فدراسیون به این رشته و ورزشکاران آن است.

قیطاسی با اشاره به مهمان نوازی ایرانشهری ها و میزبانی بسیار خوبی که داشتند بیان کرد: شرایط و خدماتی که تدارک دیده بودند قابل تقدیر بود و فقط مسافت کمی اذیت کننده شد. زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم سریع باید برای مسابقه آماده می شدیم. این موضوع هم با توجه به مهمان نوازی خوب ایرانشهری ها خیلی به چشم نیامد.

نفر سوم رقابت های قوی ترین مردان کشور در ادامه یادآور شد: به امید پخش مجدد مردان آهنین از رسانه ملی همچنان تمرین را ادامه می دهیم و بعد از خدا امیدمان به رئیس فدراسیون است که بتواند مجوز پخش این مسابقات را بگیرد. خانواده های ما آرزو دارند ما را از تلویزیون ببینند. به امید آن روزی هستیم که مردان آهنین روی آنتن برود بلکه مزد و ثمره کارمان را ببینیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سطح مسابقات ایران از رقابت های جهانی چیزی کم نداشت و بنظرم بچه های ایران در آسیا و بین المللی حرف برای گفتن دارند.  در خودم می بینم که با حریفان آسیایی و جهانی رقابت کنم. انشاالله با حمایت های دکتر نصیرزاده این آرزو محقق شود و به زودی با مجوز شورای برون مرزی وارد مسابقات بین المللی شویم.