1403/02/06

تقدیر فدراسیون بدنسازی از میزبانی ایرانشهر در مسابقات قویترین مردان کشور

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پیامی از میزبانی خوب مردم ایرانشهر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور طی روزهای 29 بهمن لغایت یک اسفندماه به میزبانی ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

این رقابت ها به واسطه شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد، اما مردم ایرانشهر به بهترین شکل از ورزشکاران، داوران و عوامل اجرایی میزبانی کردند.

در همین راستا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پیامی از میزبانی خوب ایرانشهر در این رقابت ها تقدیر و تشکر کرد. در متن این پیام آمده است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

تشکر و ارج نهادن بر زحمات کسانی که در عرصه ورزش تلاش می‌کنند را بر خود واجب می‌دانیم. رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که به عنوان رشته های پرمخاطب هم در ایران و هم در سطح جهان شناخته می‌شوند، بدون انجام کار گروهی موفق نخواهد بود.

وقتی نام سیستان و بلوچستان را بر زبان می آوریم، ناخودآگاه تصویری از هموطنان مرزنشین، پرتلاش و غیور که سمبل مقاومت و پهلوانان نامی سرزمینمان هستند، در ذهنمان تداعی می شود.

باعث خشنودی ماست که ایرانشهر به رغم تمام سختی‌ها میزبان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بود؛ مسابقاتی که با حضور قهرمانان نامی سراسر کشور در رشته قویترین مردان در بالاترین سطح برگزار و به خاطره خوبی برای همه ورزشکاران، مربیان، داوران، عوامل اجرایی و مسئولان تبدیل شد.

جا دارد در پایان از استاندار محترم و ورزش دوست سیستان و بلوچستان، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان، اصحاب محترم رسانه، کلیه مسئولان استانی و شهری و به ویژه مردم مهمان نواز ایرانشهر برای برگزاری زحماتی که طی سه روز برگزاری این رقابت ها و قبل و بعد از آن متحمل شدند، تقدیر و تشکر کنیم.