1403/01/30
رضا اردیخانی، سرپرست مسابقات قهرمانی کشور:

از ورزشکاران قبل از پذیرش تست کرونا گرفته می‌شود/ ارائه معرفی‌نامه استان جزو الزامات است

سرپرست مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی کشور گفت: هیئت های استانی باید نهایتا تا 9 اسفندماه اسامی نفرات تیم اعزامی خود را معرفی کنند.

غلامرضا اردیخانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط سفت و سختی که برای رعایت پروتکل های بهداشتی، جهت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در جزیره کیش در نظر گرفته شده، اظهار داشت: از کلیه ورزشکاران قبل از پذیرش تست کرونا گرفته می شود. تست هایی که ورزشکاران در محل سکونت خود گرفته اند ترتیب اثر داده نمی شود و تنها تستی هایی مورد قبول ستاد برگزاری مسابقات است که توسط نماینده کمیته پزشکی فدراسیون در جزیره کیش اخذ شود.  

سرپرست مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی کشور در ادامه افزود: این رقابت ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و جهت حفظ سلامتی ورزشکاران، مسئولان برگزاری و تمام افرادی که به طریقی با این مسابقات در ارتباط هستند، از پذیرش همراه معذوریم. عاجزانه خواهش میکنم هیچ ورزشکاری حتی یک نفر را با خود به محل برگزاری مسابقات نیاورد، مسئولان سالن به هیچ عنوان به همراهان اجازه ورود نخواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه هیئت های استانی باید تا 9 اسفند ماه اسامی نفرات تیم اعزامی خود را معرفی کنند، تصریح کرد: هیات ها باید هرچه سریعتر تیم اعزامی خود را معرفی کنند تا ستاد برگزاری مسابقات زمان بندی های لازم جهت وزن کشی، برگزاری مسابقه در هر رشته، دسته وزنی و قدی را به طور دقیق به ورزشکاران اعلام کند.

اردیخانی در پایان افزود: ورزشکار حتماً باید از هیات استان خود معرفی نامه داشته باشد و تحت هیچ شرایطی پذیرش انفرادی نخواهیم داشت. جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل برگزاری رقابت ها ورزشکار موظف است طبق زمان‌بندی اعلام شده حاضر شود، در غیر این صورت به هیچ عنوان پذیرش نمی‌شود.