1403/01/09

جلسه شورای مدیران فدراسیون بدنسازی برگزار شد/ قدردانی نصیرزاده از عوامل برگزاری مسابقات قویترین مردان

جلسه شورای مدیران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین کمیته های مختلف فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جلسه شورای مدیران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صبح امروز یکشنبه 3 اسفند ماه با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، رضا فیروزی نائب رئیس فدراسیون، زهره مرزوقی نائب رئیس بانوان فدراسیون و حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون و مسئولین کمیته ها برگزار شد.

در ابتدای این نشست رییس فدراسیون بدنسازی با ارائه گزارشی از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور از همه عوامل برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

در این جلسه تدوین برنامه های کمیته همگانی و تکمیل تقویم سال 1400 مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در خصوص تجهیزات و امکانات جزیره کیش بحث و گفت و گو شد و مقرر گردید طی روزهای آتی و قبل از آغاز رقابت های قهرمانی کشور نمایندگان فدراسیون از محل برگزاری مسابقات در جزیره کیش بازدید بعمل آورند.

از دیگر مصوبات مهم این نشست می توان به برگزاری جلسه ای در راستای رسالت اجتماعی فدراسیون و برای جمع آوری کمک های خیرین جهت آزادی زندانیان غیرعمد طی روزهای آینده با حضور مسئولان کمیته های مختلف اشاره کرد.

همچنین مقرر شد در پی سفر اخیر رییس فدراسیون به استان سیستان و بلوچستان به صورت رایگان 2 کلاس مربیگری بدنسازی در ایرانشهر برگزار شود.