1403/01/09
با خاطرات زیبایی ایرانشهر را ترک کردیم

مسن‌آبادی: بازتاب پخش زنده قویترین مردان بی‌نظیر بود/ تا به حال ندیده بودم رییس فدراسیون دو روز کامل ناظر مسابقات باشد

قهرمان مسابقات قویترین مردان دسته 105+ کیلوگرم کشور گفت: بازخوردی که از پخش زنده مسابقات در صفحه اینستاگرام گرفتم بی نظیر است و شاهد بازتاب فوق العاده آن هستم؛ طوری که انگار رقابت‌ها از رسانه ملی پخش شده و تمام مردم کشور در جریان مسابقات قرار گرفتند.

محسن مسن آبادی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص سطح مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور در دسته 105+ کیلوگرم اظهار داشت: در مقایسه با سال های گذشته این دوره از مسابقات بالاترین سطح رقابت ها را داشت. تمام نفرات مطرح و شناخته شده این رشته که مدعی قهرمانی بودند حضور داشتند و با تمام توان تلاش کردند. ما با آیتم های بسیار سخت و جدی مواجه بودیم.

مرد طلایی پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور افزود: یکی از قهرمانان خوب این رشته محمدرضا تازه رو است و قطعاً می دانستم او که خودش اهل ایرانشهر است، حریف اصلی من در این رقابت خواهد بود. از زمانی که به سمت مسابقه حرکت کردم انتظار رقابت بسیار سخت و سنگینی داشتم که شکر خدا این نبرد به نفع من تمام شد.

وی درباره پخش زنده مسابقات از صفحه اینستاگرام فدراسیون بدنسازی و تلویزیون های اینترنتی تصریح کرد: رئیس فدراسیون در این زمان کوتاهی که سکاندار فدراسیون شده، زحمات قابل توجه ای کشیده است. امروز که مسابقات به پایان رسیده و بازخوردی که از پخش زنده مسابقات گرفتم بی نظیر است و شاهد بازتاب فوق العاده آن هستم؛ طوری که انگار رقابت‌ها از رسانه ملی پخش شده و تمام مردم کشور در جریان مسابقات قرار گرفتند. امیدوارم مردان آهنین مجدد به تلویزیون و خانه های مردم بازگردد.

مسن آبادی با اشاره به اینکه ایرانشهر و استان سیستان و بلوچستان جزو مناطق محروم کشور هستند، افزود: در ایرانشهر با مردمانی بسیار خون گرم و مهمان نواز آشنا شدیم که میزبانی بسیار عالی داشتند. قبل از سفر فکر می کردم حتماً شرایط سختی خواهیم داشت و تفاوت آب و هوای منطقه مشکل ساز می شود، اما انقدر که همه چیز دلپذیر بود نه به من بلکه به هیچکس سخت نگذشت و با خاطرات زیبایی آنجا را ترک کردیم.

قویترین مرد ایران در سال 99 در پایان خاطر نشان کرد: تقریباً اردیبهشت یا خرداد ماه مسابقات آماتوری قویترین مردان جهان در آفریقای جنوبی برگزار می شود. امیدوارم با حمایت های فدراسیون بتوانم یکی از شرکت کنندگان در این رقابت ها باشم. حدود 15 سال است که در این رشته فعالیت دارم و مسابقات زیادی شرکت کردم اما در هیچ دوره ای ندیدم که رئیس فدراسیون 2 روز تمام از نزدیک مسابقه ای را نظارت کند و پیگیر ورزشکاران باشد تا هر کدام جایگاه خود را در این رشته بدست آوردند. از دکتر نصیرزاده بخاطر حضورش و تمام زحماتی که برای ورزشکاران و جامعه ورزشی می کشد، تشکر می کنم.