در آیینی آمیخته با روح پهلوانی و قدردانی، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اهدای لوح تقدیر و نشان قهرمان ملی به رئیس جمعیت هلال احمر ایران، از رشادتها، ایثار و جانفشانی امدادگران این نهاد مردمی در جنگ تحمیلی سوم تجلیل کرد؛ حرکتی که نشان داد قهرمانی تنها به مدال و سکو محدود نمیشود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام، مراسم تقدیر جامعه ورزش از جمعیت هلال احمر ایران، صحنهای متفاوت از همافزایی ورزش و انساندوستی بود.جایی که رؤسای فدراسیونهای ورزشی، مدیران وزارت ورزش و مسئولان هلال احمر گرد هم آمدند تا از مجاهدتهای خاموش امدادگران تقدیر کنند. در این میان، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضوری پررنگ، پیام روشنی از نگاه خود به مفهوم قهرمانی مخابره کرد.
در جریان این آیین، ایرج عرب سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نمایندگی از خانواده بزرگ بدنسازی و پرورش اندام کشور، لوح تقدیر و نشان قهرمان ملی
را به دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر ایران اهدا کرد؛ نشانی که اینبار نه برای فتح سکوهای ورزشی، بلکه برای نجات جان انسانها و ایستادگی در خط مقدم خدمت اهدا شد.
این مراسم با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رؤسای ۲۰ فدراسیون ورزشی برگزار شد و طی آن، فدراسیونها با اهدای البسه ورزشی، از تلاشهای بیوقفه امدادگران و نجاتگران هلال احمر قدردانی کردند. اهدای این اقلام، نمادی از همدلی جامعه ورزش با نیروهایی بود که در سختترین شرایط، بیهیچ چشمداشتی جان خود را وقف نجات دیگران میکنند.
