جلسه ماهیانه هم اندیشی مسئولان و پرسنل فدراسیون بدنسازی و پرورشاندام با حضور مسئولان و کارمندان فدراسیون برگزار شد و در آن مهمترین مسائل مرتبط با منابع انسانی، رفاهی و اداری فدراسیون، همراه با ارائه گزارش اقدامات اخیر، مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورشاندام، جلسه ماهیانه پرسنل فدراسیون با حضور امین داودی سرپرست دبیرکلی ، سيد محمد موسوی زاده سرپرست خزانهداری و کاوه درودی سرپرست نایبرئیسی و کارمندان فدراسیون در محل سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.
در این نشست، هر یک از کارمندان به بیان نقطهنظرات، پیشنهادها و دغدغههای خود پرداخته و پیرامون مهمترین مسائل مرتبط با حوزه منابع انسانی، رفاهی و اداری فدراسیون تبادل نظر صورت گرفت و گزارشی نیز از اقدامات انجامشده در ماههای اخیر ارائه شد.
سرپرست دبیری فدراسیون در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های کارمندان فدراسیون در پیشبرد اهداف موجود و تاکید بر جایگاه ویژه نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه هر سازمان عنوان کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورشاندام همواره توجه به سرمایه انسانی را در اولویت برنامههای خود قرار داده است. در همین راستا، علیرغم شرایط خاص زمان جنگ و محدودیتهای موجود، تمامی حقوق، مزایا، عیدی، سنوات، پاداشهای مناسبتی و هدایای غیرنقدی کارکنان مطابق ضوابط و مقررات تعیینشده پرداخت شده تا هیچگونه دغدغهای متوجه پرسنل و خانوادههای آنان نشود.
همچنین سرپرست نایب رئیسی فدراسیون نیز با اشاره به نقش پراهمیت یکایک کارمندان در اجرای برنامه های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری و با وجود محدودیتهای منابع، هیچگونه تعدیل نیرو یا قطع همکاری با کارکنان فدراسیون صورت نگرفته و تمامی پرسنل به فعالیت خود در مجموعه ادامه دادهاند که این موضوع نشاندهنده نگاه حمایتی مدیریت فدراسیون نسبت به سرمایه انسانی مجموعه است.
از دیگر مباحث مطرحشده در این نشست، تأکید بر تداوم فعالیتهای حرفهای و مسئولانه کارکنان در دوران سرپرستی فدراسیون بود. در این بخش عنوان شد که اگرچه فدراسیون در مقطع سرپرستی قرار دارد، اما عملکرد مجموعه باید به گونهای باشد که جامعه هدف هیچگونه وقفه یا خللی در روند ارائه خدمات و اجرای برنامههای فدراسیون احساس نکند و کارکنان با همان روحیه تعهد، مسئولیتپذیری و تلاش گذشته به انجام وظایف خود ادامه دهند.
در ادامه، بر ضرورت تخصصمحوری، آموزش مستمر و ارتقای سطح دانش حرفهای کارکنان تأکید و مقرر شد پرسنل با رویکردی تخصصی نسبت به انجام مأموریتهای سازمانی اقدام کنند.
بخش دیگری از جلسه به بررسی موضوع طبقهبندی و همسانسازی مشاغل اختصاص یافت که از دغدغههای مطرحشده توسط کارکنان بود و پاسخ و توضیحات فنی مربوط به آن توسط موسوی زاده سرپرست خزانه داری فدراسیون عنوان شد.
در پایان این نشست، کارکنان فدراسیون ضمن قدردانی از حمایتها، خدمات و تلاشهای ارزشمند ایرج عرب سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورشاندام، از رویکرد مدیریتی وی در اداره امور فدراسیون تقدیر کرده و این شیوه مدیریتی را در مسیر پیشبرد اهداف مجموعه، سازنده، اثربخش و قابل تقدیر دانستند.
