رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با استقبال مسئولین و قهرمانان وارد ارومیه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده شامگاه چهارشنبه ۱۶ آبان با همراهى رضا اردیخانی، حجت الاسلام خامنه و احمد هاشمی از مسئولین فدراسیون و با استقبال پرشور باقری معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، کیومرث پورایراندوست رئیس هیات و جامعه بدنسازی استان آذربایجان غربی در فرودگاه وارد این شهر شد.
برگزاری مجمع عمومی سالیانه استان آذربایجان غربی، دیدار با خانواده شهدا، حضور در سمینار بین المللی آنتی دوپینگ، افتتاح دفتر هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی، دیدار با مسئولین سیاسی و ورزشی و قهرمانان استان و… از جمله برنامه های نصیرزاده در جریان سفر به استان آذربایجان غربی است.
