1403/01/10

عبدی پور: شاهد نظم و انضباط ایده آلی در مسابقات قویترین مردان کشور هستیم

نماینده کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: معتقدم رشته قوی ترین مردان از جمله ورزش هایی است که می تواند خروجی خوبی داشته باشد.

مهدی عبدی پور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی قوی ترین مردان کشور اظهار داشت: هدف از وجود قوانین و حتی تنبیه هایی که صورت می گیرد کاهش خطاها ست و همچنین به نوعی پیشگیری از خیلی از مسائل می تواند باشد. بنابر این وقتی با حضورمان باعث کاهش حواشی و ایجاد آرامش می شویم چرا این کار را نکنیم.

نماینده کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: به پیشنهاد فرامرز خودنگاه و حسب دستور رئیس فدراسیون مقرر شد تا کمیته انضباطی در مسابقات قوی ترین مردان حضور داشته باشد. همان طور که با حضورمان در مسابقات قوی ترین مردان دسته سبک وزن نتایج خوبی بدست آوردیم، اینجا هم شاهد نظم و انضباط خوب و آیده آلی بودیم. خوشحالم که توانستیم گوشه ای از کار را بگیریم و امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما تائید می کنید درباره خواسته ورزشکاران برای پخش زنده مسابقات قویترین مردان از تلویزیون، تصریح کرد: معتقدم رشته قوی ترین مردان از جمله ورزش هایی است که می تواند خروجی خوبی داشته باشد. وقتی مسابقات این چنینی برگزار می شود شور و اشتیاق و انگیزه جوانان برای ورزش بیشتر می شود و قطعاً نظام جمهوری اسلامی ایران نیز به دنبال این اتفاق است. 

مهدی عبدی پور با اشاره به اینکه اساس ورزش در کشور ما ترویج فرهنگ پهلوانی است، یادآور شد: باید بدانیم که این ورزش وارداتی و کشور ما اسلامی است؛ باید با سنت، فرهنگ و مسائل دینی ما آمیخته و همگام شود. در سال های اول به این مسائل خیلی دقت نشد و در الان در تلاشیم در بحث آموزشی از اساتید دانشگاهی استفاده کنیم و در بحث فرهنگی با کمک شخصی که نسبت به مسائل دینی و فرهنگی جامعه آگاهی کامل دارد، طرح های مناسبی اجرا خواهد شد. به قول قانونمندان وقتی رفتار و فعلی به نظم و نظام جامعه کمک کند آن عمل پذیرفته می شود، قطعاً همچون گذشته این هدف محقق خواهد شد.

نماینده کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: بنظرم کمی در حق رشته قوی ترین مردان کم لطفی شده است. یکی از با اخلاق ترین و خوش قلب ترین ورزشکاران در این رشته وجود دارد. معتقدم جایی از کار خلاء وجود داشته که باید با عمل درست این واقعیت را به گوش مسئولین برسانیم که به امید خدا در تلاش هستیم.