1403/01/10

برگزاری مجمع سالیانه هیات بدنسازی استان سیستان و بلوچستان/ نصیرزاده: اتحاد و استفاده از تمامی ظرفیت ها سرلوحه کارتان باشد

مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان امروز(جمعه) با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، صبح امروز(جمعه یک اسفندماه) با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، صمد محمدپرست رییس هیات بدنسازی استان سیستان و بلوچستان، سنگری رییس اداره کل ورزش و جوانان ایرانشهر و تعدادی از مسئولان استانی و شهری به میزبانی ایرانشهر برگزار شد.

بعد از ارائه گزارش عملکرد هیات استان سیستان و بلوچستان و پخش یک کلیپ از فعالیت هایی که در یک سال اخیر در این استان انجام شده، رییس فدراسیون بدنسازی به صحبت پرداخت.

عبدالمهدی نصیرزاده خطاب به اعضای مجمع گفت: محمدپرست خودش از جنس این ورزش است. باید اتحاد و استفاده از تمام ظرفیت ها سرلوحه کار هیات استان سیستان و بلوچستان قرار بگیرد. از آقای محمدپرست می خواهم که حتی از مخالفان خود اگر ظرفیت و پتانسیلی دارند، استفاده کند. مبارزه با دوپینگ و گسترش ورزش پاک جزو شعارهای اصلی فدراسیون است که باید در این استان نیز تحقق پیدا کند. در همین راستا باید نظارت دقیق بر باشگاهها نیز توسط هیات استان صورت بگیرد.

وی افزود: هیات های استانی از جمله هیات سیستان و بلوچستان باید در زمینه جذب منابع مالی از طریق اسپانسرها فعال تر عمل کنند و فقط دلخوش به دوره های آموزشی نباشند. معتقدم رییس هیات باید کوچکی کند تا ورزشکاران بزرگی کنند. این را باید شما از من بخواهید، اما من از شما می خواهم که در لیگ پاورلیفتینگ حتما یک تیم داشته باشید.

یکی از خواسته های اعضای هیات استان سیستان و بلوچستان این بود که از نمایندگان داوری آن ها در بخش پرورش اندام هم استفاده شود که با نظر رییس فدراسیون مقرر شد یکی از داوران بین المللی این استان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کیش حضور پیدا کند. همچنین مقرر شد این استان در آینده میزبان دوره های درجه یک و بین المللی باشد.

کرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد از 60 هزار ورزشکار بیمه شده در این استان 18 هزار نفر مربوط به باشگاههای بدنسازی بوده اند که آمار قابل توجهی است.

نصیرزاده در پایان همچنین درباره برگزاری مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور در ایرانشهر گفت: فدراسیون نیز برای برگزاری این مسابقات هزینه کرده و بازهم برای کمک به این رشته هزینه خواهد کرد.