1403/01/10
علی تبریزی؛ عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

از جزییات و تصمیم‌گیری‌های جلسات هیات رییسه اطلاع دارم

علی تبریزی عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: از جزئیات و تصمیم‌گیری‌های جلسه هیات رییسه اطلاع دارم و مانند سایرین به این نشست به طور رسمی دعوت شده بودم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ علی تبریزی عضو هیات رییسه فدراسیون گفت: در حال حاضر در مسافرت خارج از کشور به سر می‌برم و به دلیل گستردگی ویروس کرونا و کنسل شدن پروازها موفق نشدم خود را به جلسه اخیر هیات رییسه برسانم، اما قبل از برگزاری این جلسه طی تماسی با سرپرست فدراسیون، جزییات دستور جلسه و بعد هم تصمیم گیری‌ها به بنده اعلام شد.

وی افزود: نماینده فنی ورزشکاران در هیات رییسه‌ام و برای حضور در این جلسه مانند سایر اعضا دعوت شده بودم که متاسفانه به دلیل کنسلی پروازها نتوانستم حضور فیزیکی بهم رسانم، اما طی تماس‌هایی که با سرپرست فدراسیون داشتیم از جزییات دستور جلسه و تصمیم‌گیری‌ها کاملا آگاه هستم.

تبریزی در ادامه اعلام کرد: در جسله بعدی هیات‌رییسه که به زودی برگزار خواهد شد؛ به صورت ویدیو کنفرانس حضور خواهم داشت و اگر پروازها دوباره کنسل نشوند، قطعا تا پایان ماه جاری به ایران بازخواهم گشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیری خراسانی مدیر جوان و کاربلدی است و هیات رییسه به او کمک خواهد داد تا شاهد برگزاری یک مجمع انتخاباتی سالم باشیم.