1403/01/31

اخلاقی: هرمزگان صددرصد آماده شرکت در مسابقات کشوری است/ در رقابت‌های استانی دنبال درآمدزایی نبودیم

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان گفت: نماینده استان هرمزگان در مسابقات کشوری تیمی با بالاترین کیفیت و بدن های صد درصد آماده خواهد بود.

حسین اخلاقی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص کیفیت شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اینکه کل کشور و ورزشکاران به مدت یک سال با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کردند و شرایط مناسبی برای تمرین وجود نداشت، بدن های خوبی روی استیج حاضر شدند. به نظر من همه بدن ها از نظر کمی و کیفی با آمادگی شش دانگ به مصاف حریفانشان رفتند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در ادامه افزود: ما به دنبال درآمدزایی نبودیم و این امر برای ما بسیار حائز اهمیت بود که ورزشکار بدن خودش را بیشتر بشناسد و آگاه باشد که قالب بدنش مناسب چه رشته ای است، در همین راستا ورزشکاران فقط اجازه رقابت در یک رشته ورزشی را داشتند.

وی با اشاره به اینکه استقبال بسیار خوبی از برگزاری مسابقات شد، تصریح کرد: حدود 200 ورزشکار در قالب 20 تیم شرکت کردند. حتی ورزشکارانی از 6 استان هم جوار نیز در سالن مسابقات حضور داشتند.

اخلاقی در پایان در خصوص شرایط تیم استان هرمزگان جهت اعزام به رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی کشور در کیش خاطرنشان کرد: نماینده استان هرمزگان تیمی با بالاترین کیفیت و بدن های صد درصد آماده خواهد بود. کیش جزو استان هرمزگان است و ما اجازه نمی دهیم مدالی از استان خارج شود. انشاالله در تمام دسته ها یک سکو خواهیم داشت.