1403/01/31
رضا سلطانی‌نژاد، سرپرست سازمان تیم‌های ملی:

بدون داشتن معرفی‌نامه هیات‌های استانی به ورزشکاران اجازه مسابقه داده نمی‌شود

سرپرست سازمان تیم‌های ملی گفت: معیار و ملاک جهت حضور در مسابقات معرفی‌نامه هیات‌های استانی است و به هیچ وجه به ورزشکارانی که معرفی نداشته باشند اجازه حضور داده نمی‌شود.

رضا سلطانی‌نژاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط حضور ورزشکاران در مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار کشور در جزیره کیش اظهار داشت: طبق بخشنامه ای که ابلاغ شده، ورزشکاران جهت حضور در مسابقات باید از هیات استان مربوطه معرفی نامه‌ای را ارائه دهند که نام سرپرست نیز در آن ذکر شده باشد. ضمن اینکه هر استان می تواند فقط یک تیم، یک سرپرست، یک مربی و 2 کمک مربی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کند.

سرپرست سازمان تیم های ملی با اشاره به اینکه استان تهران می تواند 2 تیم در قالب "الف" و "ب" داشته باشد، افزود: معیار و ملاک جهت حضور در مسابقات معرفی‌نامه است و به هیچ وجه به ورزشکارانی که معرفی نداشته باشند اجازه حضور داده نمی شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه فدراسیون در تلاش است مسابقات با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار شود، تصریح کرد: در همین راستا از هیات‌های استانی تقاضا دارم از آوردن افراد اضافی به همراه خود جداً خودداری کنند.