1403/01/10

مسابقات پرورش اندام قهرمانی کارگران کشور/ شرایط شرکت در رقابت ها اعلام شد

مسابقات پرورش اندام قهرمانی کارگران کشور طی روزهای 30 بهمن لغایت یک اسفندماه به میزبانی شهر تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طبق اعلام فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات پرورش اندام قهرمانی کارگران کشور به مناسب دهه مبارک فجر از تاریخ 30 بهمن لغایت یک اسفندماه در استان آذربایجان شرقی و به میزبانی شهر تبریز برگزار می شود.

در شرایط مربوط به حضور ورزشکاران در این رقابت ها نکات زیر ذکر شده است:

-داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی با مهر اجباری(مشاغل آزاد، رانندگان، کارگران ساختمان، قالیبافان و.. که خویش فرما نباشند) از استان اعزام کننده با داشتن حداقل 3 ماه سابقه پرداخت بیمه مستمر از تاریخ صدور و تامین اعتبار آن تا پایان مسابقات. (کلیه بیمه های تکمیلی مرتبط با تامین اجتماعی در صورت ارائه تاییدیه از سوی سازمان تامین اجتماعی مورد پذیرش خواهد بود)

توضیح مهم: در صورتی که تاریخ صدور دفترچه کمتر از 3 ماه تا زمان شروع مسابقات باشد، همراه داشتن پرینت پرداخت حق بیمه از تامین اجتماعی با مهر و امضا الزامیست.

-تمامی شرکت کنندگان در رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی از قبیل(داوران، مربیان و ورزشکاران) می بایست عضو جامعه ورزش کارگری بوده و در سامانه عضوگیری به آدرس https://worker-sport.mcls.gov.ir ثبت نام کرده و کارت عضویت را در مسابقات به همراه داشته باشند. در غیر اینصورت افراد مجاز به شرکت در رقابت های ورزشی موصوف نمی باشند.