1403/01/10
نشست هم اندیشی کمیته همگانی با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

فدراسیون بدنسازی پیش رو در سازوکارهای انگیزشی جهت مشارکت حداکثری مردم در فعالیت های بدنی

با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و مسئولان دفتر توسعه ورزش همگانی نشست هم اندیشی کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، آذین ساکی رییس گروه مشارکت های دفتر توسعه ورزش همگانی و نایب رییس بانوان فدراسیون ورزش های همگانی، ندا مطلبی و مجتبی کرمی از کارشناسان دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و مسعود حیدرزاده مسئول کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی حضور داشتند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این نشست گفت: ما به دنبال توسعه ورزش پاک هستیم. از سوی دیگر یکی از مهمترین سیاست و اولویت های فدراسیون بدنسازی هم افزایش مشارکت مردم در فعالیت های بدنی است. به کمیته همگانی نیز این ماموریت را دادم تا در همین راستا حرکت کرده و برنامه هایی برای افزایش مشارکت همه اقشار جامعه تدوین کنند.

در ادامه نیز ساکی، رییس گروه مشارکت های دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به صحبت پرداخت و گفت: متاسفانه پیش از این ارزیابی عملکردی از فدراسیون بدنسازی نداشتیم چون اتفاقی در حوزه همگانی رخ نداده بود. با توجه به برنامه هایی که امروز از زبان آقای نصیرزاده شنیدیم و شناختی که از ایشان داریم، امیدوار هستیم شاهد تحول عظیمی در شاخصه های آماری و عملکردی  این فدراسیون باشیم. فدراسیون بدنسازی با توجه به ماهیتی که دارد، می تواند پیش رو در فعالیت های بدنی بین مردم باشد.