1403/01/09

اظهارات قهرمانان و مدال آوران در حاشیه مراسم تجلیل/ ورزشکاران خرسند و دلگرم شدند

قهرمانان و مدال آوران جهانی 2019 فجیره در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که روز چهارشنبه 15 بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه مبارک فجر برگزار شد، قهرمانان رشته های پروش اندام، پاورلیفتینگ و مچ اندازی در خصوص برگزاری این مراسم اظهاراتی را در گفت و گو با دوربین روابط عمومی فدراسیون مطرح کردند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • ناصر خدامی: تجلیل از قهرمانان انگیزه بخش است

نایب قهرمان دسته 170 سانتی متر فیزیک جهان عنوان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان خیلی خوشحال کننده است. من به عنوان یک ورزشکار سال ها سختی کشیدم و در این رشته تلاش کردم، اصلاً راه ساده ای نیست. خیلی امیدوار کننده است وقتی می بینم از من که باعث برافراشته شدن پرچم کشورم شدم، تجلیل می شود. انگیزه بیشتری می گیرم که این راه را پر قدرت تر ادامه بدهم.

  • فرید شیرمحمدزاده: مراسم باعث تداعی حس و حال مسابقات شد

قهرمان دسته سوم فیزیک جهان اظهار داشت: خدا را شکر. این مراسم باعث شد مجدد دوستانمان را ببینیم و حس و حال مسابقات برایمان تداعی شد. امیدوارم در سال های آینده مراسمی با کیفیت بالاتر برای ورزشکاران دیگری که وارد این عرصه می شوند برگزار شود.

  • مرتضی قاسمی: بیشتر هوای قهرمانان را داشته باشند

نایب قهرمان دسته 182 سانتی متر فیزیک جهان اظهار داشت: با حضور رئیس جدید در فدراسیون برنامه های خوبی مانند مراسم تجلیل و برگزاری مجدد مسابقات اتفاق افتاده است. خیلی خوشحالم بابت برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و امیدوارم هر سال این اتفاق تکرار شود و بیشتر هوای قهرمانان را داشته باشند.

  • سجاد حیدری: نتیجه 10 سال زحمتم را گرفتم

اوورال بادی کلاسیک جهان تصریح کرد: بعد از 10 تا 12 سال زحمتی که کشیدم در نهایت موفق شدم بهترین نتیجه را بدست آورم و از اینکه اوورال جهان شدم واقعاً راضی و خوشحال هستم. 

  •  بهزاد عدالت: برگزاری چنین مراسمی جای تقدیر دارد

نایب قهرمان دسته سوم بادی کلاسیک جهان تصریح کرد: مراسم تجلیل از قهرمان و مدال آوران خیلی خوب برگزار شد و بابت تدارک چنین مراسمی تشکر و قدردانی می کنم. فعلاً برنامه مشخصی برای حضور در مسابقات ندارم و سال آینده به این امر می پردازم. 

  • علیرضا حسنوند: کار خوب فداسیون نقطه مثبتی در گوشه ذهن ورزشکاران شد

قهرمان فیزیک کلاسیک جهان اظهار داشت: به لطف رئیس فدراسیون جدید این مراسم برگزار شد. نه اینکه به طور کامل از زحمات مدال آوران قدر دانی شده باشد اما، گوشه ای زحمات ورزشکاران دیده شد و این کار خوب فدراسیون نقطه مثبتی در گوشه ذهن ورزشکاران شد. اگرچه شان و منزلت قهرمانان خیلی بیشتر است.

  • مظاهر تابانی: سال ها ملی پوش بودم و مدال آور اما، چنین مراسمی ندیدم

مرد طلایی مثبت 100 کیلو گرم پرورش اندام جهان بیان کرد: این مراسم ها برای ما ورزشکاران روحیه بخش است و احساس می کنیم کسانی قدردان زحمات ما هستند. چند سال عضو تیم ملی پرورش اندام ایران بودم و تا به امروز تجریه چنین مراسمی را ندیده بودم. تشکر می کنم از توجهی که به مدال آوران شد و حالا با انگیزه بیشتری تلاش می کنیم تا سال های آینده مجدد افتخار آفرینی کنیم.

  • مجتبی ارزشمند: تصمیم دارم دوباره در مسابقات جهانی شرکت کنم

نایب قهرمان 95 کیلو گرم پرورش اندام جهان گفت: تصمیم دارم دوباره در مسابقات جهانی شرکت کنم. اگر مجوز حضور مستقیم در تیم ملی را نداشته باشم قطعاً در رقابت های انتخابی تیم ملی شرکت می کنم. مدتی که مسابقات برگزار نشد بدنم فرصت مناسب و خوبی برای استراحت داشت و مسلماً در مسابقات بعدی خیلی بهتر و آماده تر رقابت می کنم.

  • مهدی ارزشمند: منزلت ورزشکاران در حال احیا شدن است

اوورال 90 کیلو گرم پرورش اندام جهان گفت: با حضور دکتر نصیرزاده به این نتیجه رسیدیم که منزلت ورزشکاران در حال احیا شدن است. حدود 10 سال است که به سمت عقب حرکت می کنیم، سال 2008 که ایران قهرمان جهان شد و بعد آن سال به بعد ایران برای ارتقاء سطح قهرمانان روند داشت. امیدوارم اینجا نقطه شروعی برای سیر صعودی تابع نمائی ما باشد.

  • ابراهیم ارزشمند: این مراسم استارت خوبی برای فدراسیون جدید بود

قهرمان 85 کیلو گرم پرورش اندام جهان اظهار داشت: دیده شدن، کمترین توقعی است که ورزشکاران دارند، وقتی مقام کسب می کنند به آنها بها داده شود و چندین سال این اتفاق نیفتاد و جامعه پرورش اندام را آزار میداد. پرورش اندام سالانه مدال های رنگارنگ زیادی را در سطح بین الملل بدست می آورد ولی متاسفانه کمترین تقدیری از زحمات آنها نمی شد. این برنامه، برای فدراسیونی است که تازه آغاز به کار کرده است شروع خیلی خوبی بود.

  • سید مبین کریمی: بعد از چندین سال مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار شد

قهرمان 70 کیلو گرم پرورش اندام جهان عنوان کرد: بعد از چندین سال مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار شد و نشان دهنده مدیریت قوی دکتر نصیرزاده است که متحمل این زحمات شدند و تشکر و قدردانی می کنم.

  • علی راستگو: دلگرمی ایجاد شد و تمرین را بیشتر ادامه می دهیم

نایب قهرمان مچ اندازی آسیا بیان کرد: اولین بارم بود در این چنین مراسمی شرکت کردم و تا جایی که می دانم حدود 5-6 سال از قهرمانان و مدال آوران تجلیل نمی شد. تجلیل از مدال آوران باعث خرسندی ما شد و دلگرمی ایجاد کرد که بتوانیم تمریناتمان را بیشتر و بهتر ادامه بدهیم.  

  • نوید یزدانی: برگزاری این مراسم باعث تشویق ورزشکاران می شود

نایب قهرمان پاورلیفتینگ دانشجویان جهان گفت: چند دوره در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و فدراسیون دانشجویی عضو تیم ملی بودم. برگزاری این مراسم باعث تشویق و روحیه بخشی به ورزشکار می شود. تجلیل و قدرانی از مدال آوران، باعث حرکت بهتر و رو به جلوی ورزشکار شده و به آینده ورزشکار کمک می کند.