1403/01/10
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی:

امیدوارم منتخبین استان آذربایجان غربی در کیش روی سکو بروند

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران هیات بدنسازی و پرورش اندام همواره الگوی اخلاق و پهلوانی برای جوانان جامعه می باشند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی، در جلسه ای که به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور جمع کثیری از ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان در دفتر ریاست هیئت برگزار گردید، دکتر محمدرضا علیزاده امام زاده ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی ضمن تشکر از فعالین این رشته در استان بیان داشت: ورزشکاران هیات بدنسازی و پرورش اندام همواره الگوی اخلاق و پهلوانی برای جوانان جامعه می باشند. امروز مفتخریم بعد از گذشت بیش از 6 سال تصدی ریاست این هیات با کمک شما بزرگواران رتبه کشوری هیات را از هفدهم به سوم برسانیم و این مهم باعث شد تا دیدگاه ها به این رشته کاملا مثبت شده و جوانان رغبت بالایی جهت فعالیت در این رشته را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی استان اعزامی به مسابقات کشوری در رشته های پرورش اندام- فیزیک - بادی کلاسیک- فیزیک کلاسیک و ماسکولار در اواخر بهمن ماه سال جاری ابراز امیدواری کرد منتخبین استان بتوانند در مسابقات قهرمانی کشور که اسفندماه سال جاری در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد روی سکو رفته و برای استان افتخار آفرینی کنند.

این جلسه با تجلیل از پیشکسوتان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به پایان رسید.