1403/01/10

پیمبری: نیروهای مسلح به دنبال تعامل دوجانبه با فدراسیون بدنسازی است/ آمادگی تیمداری را هم داریم

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح گفت: حضور تیم نیروهای مسلح در رقابت های بدنسازی و پرورش اندام می تواند آمادگی، اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح را به نمایش بگذارد.

امیر سرتیپ دوم سید کمال پیمبری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در رابطه با همکاری فدراسیون با نیروهای مسلح اظهار داشت: تعامل بسیار خوبی را در امر بدنسازی برنامه ریزی کردیم. نیروهای مسلح در جهت آمادگی جسمانی کارکنان خود تلاش های بسیار گسترده ای همراه با روش های جدید را اتخاذ کرده است.

 رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در ادامه افزود: این فدراسیون ظرفیت و توانایی های بسیار خوبی را در امر بدنسازی دارد و می توانیم در یک تعامل دو جانبه از این ظرفیت ها در جهت ارتقاء آمادگی جسمانی کارکنان نیروهای مسلح استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه با حضور تیم نیروهای مسلح در مسابقات بدنسازی و پروش اندام می توانیم ارزش ها، اخلاق اسلامی و ولایت مداری را به نمایش بگذاریم، تصریح کرد: بین کارکنان نیروهای مسلح علاقه مندان بسیاری به رشته های بدنسازی و پرورش اندام وجود دارند. در همین راستا با تیمداری نیروهای مسلح در مسابقات مختلف در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی می توانیم آمادگی، اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح را نیز نشان دهیم.

امیر سرتیپ دوم سید کمال پیمبری در پایان خاطرنشان کرد: بدنسازی به منظور آماده سازی تیم های ورزشی نیروهای مسلح جهت حضور در سایر رقابت های ورزشی امری بسیار مهم و اثر گذار است. امیدوارم بتوانیم با این روندی که در پیش گرفتیم موفق باشیم.