1403/01/09
استاندار کرمانشاه:

سند پهلوانی در کشور به نام کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه از قدیم سند پهلوانی در کشور به نام کرمانشاه است، گفت: باید این سند و برند پهلوانی را پررنگ‌تر از گذشته به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، هوشنگ بازونددر جلسه ای با مدیران باشگاه‌های پرورش‌اندام و کادر اجرایی هیات بدنسازی، پرورش‌اندام و پاورلیفتینگ استان کرمانشاه افزود:‌ این سند پهلوانی به راحتی به دست نیامده و نسل بعد هم تشنه دریافت آن است، امروز در دست شما است و وقتی چنین سندی در اختیار دارید رفتار، اخلاق و گفتار شما برای جوانان الگو است.

وی خطاب به حاضران در جلسه گفت: امروز شما سرمایه‌های بزرگی برای استان هستید، حیف است که این سرمایه‌های ارزشمند کنونی را نادیده بگیریم و همه باید کمک کنیم تا این سند پهلوانی به راحتی به نسل بعدی منتقل شود اما در این انتقال باید سرعت تغییرات و نسل‌ها را هم مدنظر داشته باشیم.

بازوند در خصوص شیوع کرونا در جهان و ایران و تاثیرات آن هم گفت: این بحران‌ فقط با مشارکت مردم مدیریت و به پایان می‌رسد و ما نباید به سادگی از کرونا بگذریم تا سرمایه‌های ارزشمندی مانند «علی حاتمی» را از ما بگیرد و تمام سخت‌گیری‌های ستاد کرونا برای حفظ جان این سرمایه‌ها است.

استاندار کرمانشاه بر تغییر رفتار و زندگی مسالمت‌آمیز با کرونا تاکید کرد و افزود: باید رفتار خودمان را با شرایط جدید منطبق کنیم و اگر همه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم می‌توانیم زندگی عادی خود را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه کرونا علاوه بر خسارات جانی خسارت‌های مالی زیادی هم داشت، گفت:‌ همه شما باشگاه‌داران مشکلات خود را استخراج کنید تا به زودی کمیته‌ای متشکل از مدیران ذی‌ربط تشکیل دهیم تا در خصوص پرداخت تسهیلات، مالیات، قبوض خدماتی و سایر امکاناتی که نیاز دارید تصمیم‌گیری کنند.

در انتهای این جلسه که با تجلیل از ورزشکاران، پیشکسوتان و باشگاه‌داران کرمانشاه همراه بود، استاندار کرمانشاه برای احداث یک سالن اختصاصی ورزشکاران این حوزه و تامین اعتبار آن قول مساعد داد.

قبل از صحبت‌های استاندار رییس هیات پرورش‌اندام و چند تن از مدیران باشگاه‌های پرورش‌اندام کرمانشاه مسایل و مشکلات خود را با بازوند در میان گذاشتند.