1403/01/10

فیروزی: فعالیت های آموزشی انجمن هوازی و بدنسازی ایرانیان قانونی نیست/ علاقه مندان فریب موسسات غیرمجاز را نخورند

نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: کلیه فعالیت های انجمن هوازی و بدنسازی ایرانیان در حوزه های بدنسازی و پرورش اندام و رشته های زیر مجموعه در سطح کشور فاقد اعتبار قانونی می باشد.

رضا فیروزی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص فعالیت های غیر قانونی انجمن هوازی و بدنسازی ایرانیان اظهار داشت: با توجه به تبلیغات گسترده این انجمن در فضای مجازی تحت عنوان برگزار کننده دوره های بدنسازی درجه C به اطلاع می رساند، کلیه فعالیت های موسسه مذکور در حوزه های بدنسازی و پرورش اندام و رشته های زیر مجموعه در سطح کشور فاقد اعتبار قانونی می باشد.

نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: فعالیت انجمن مذکور فاقد مجوز است و اعتبار قانونی  ندارد. همچنین  مدارک آن نیز هیچ گونه ارزش و اعتباری در مراجع رسمی کشور نیز ندارد.

وی تصریح کرد: در مراجع قضایی طرح دعوی لازم از سوی کمیته حقوقی فدراسیون مطرح و پرونده توسط مقام محترم قضایی به اداره آگاهی ارجاع داده شد. در نهایت مدیر عامل موسسه مذکور متعهد شد تا هیچ گونه فعالیتی در حوزه آموزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نداشته باشد.

فیروزی در پایان گفت: با هر گونه فعالیت غیرقانونی در حوزه برگزاری دوره های آموزشی به شدت برخورد می کنیم. موسساتی که فعالیت موازی با فدراسیون بدنسازی دارند با پیگیری این فدراسیون از طریق مراجع قضایی مواجه خواهند شد. از همین طریق به همه افراد و علاقه مندان هشدار می دهیم که فریب این موسسات غیرمجاز را نخورند چون احکام صادر شده از سوی آن ها هیچ اعتباری ندارد.