1403/01/09

بازگشت قهرمانان فیتنس چلنج و پرورش اندام ایران از مستریونیورس لبنان با استقبال مسئولین فدراسیون

اعضای تیم ایران بعد از کسب عناوین اوورالی و قهرمانی در مستریونیورس لبنان صبح امروز با استقبال مسئولین فدراسیون به کشور بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران ایرانی در مسابقات بین المللی مستریونیورس لبنان در رشته های فیتنس چلنج و پرورش اندام، صبح امروز اعضای این تیم به کشور بازگشتند.

در مراسم استقبال از این تیم فیروزی نایب رییس فدراسیون، علی حبیب اللهی سرپرست سازمان لیگ، ابراهیم کمانی رییس کمیته مسابقات، حسین جمشیدی مدیر روابط عمومی و تعدادی از مربیان و خانواده ورزشکاران حضور داشتند. 

گفتنی است؛ تیم فیتنس چلنج ایران با ترکیب امید کلجی، انصار مردانه، مهرداد حدادی و علی طالشی حسینی در بخش تیمی به مقام قهرمانی دست یافت. در بخش انفرادی گلد علی طالش حسینی، انصار مردانه و امید کلجی به ترتیب اول تا سوم شدند و به مدال های طلا، نقره و برنز دست یافتند. در بخش انفرادی سیلور نیز امید کلجی، علی طالش حسینی، مهرداد حدادی و انصار مردانه به ترتیب در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند. همچنین در بخش دونفره گلد تیم لبنان در رده نخست قرار گرفت و تیم های دونفره ایران با ترکیب امید کلجی و علی طالش حسینی(یک تیم) و مهرداد حدادی و انصار مردانه(یک تیم) به ترتیب به مدال های نقره و برنز رسیدند.

در رشته پرورش اندام نیز مخملباف در دسته 80+ کیلوگرم بیلدینگ پیشکسوتان به مدال طلا دست یافت و در بخش اوورالی نیز بار دیگر در جایگاه نخست ایستاد. این ورزشکار ایرانی موفق به کسب مدال نقره در وزن 85 کیلوگرم بیلدینگ بزرگسالان شد.

حسین رامجو نیز در بیلدینگ 70 کیلوگرم بزرگسالان به مقام چهارم رسید. او در رده سنی پیشکسوتان و دسته 80- کیلوگرم به مدال برنز رسید.

لازم به ذکر است؛ فیروزی نایب رییس فدراسیون، احمد مهدیان به عنوان سرپرست و صادق رشیدی به عنوان داور این تیم را همراهی می کردند.