1403/01/09

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با معاون سیاسی استانداری مرکزی/ نظری: فدراسیون بدنسازی نقشی بى نظیر در توسعه سبک زندگی سالم ايفا كرده است

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جریان سفر به استان مرکزی با معاون سیاسی و امنیتی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات استان مرکزی به اراک سفر کرده بود، با بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی دیدار کرد.  

در این نشست نظری که از مدیران خوش نام حوزه ورزش می باشد ، ضمن حمایت از میزبانی مسابقات ملی و بین المللی در استان مرکزی به پتانسیل بالای ورزشکاران استان مرکزی در رشته های قدرتی اشاره داشت و افزود: یکی از برنامه های هيات استان با توجه به پتانسیل بالای ورزشكاران بایستی تیم داری در لیگ سالجاری باشد که از همینجا از مدیرکل محترم و رئیس محترم هيات می خواهم به طور ویژه این موضوع را دنبال كنند. 

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش غیرقابل کتمان باشگاه های بدنسازی در اشاعه سبک زندگی سالم و ایجاد شور ونشاط اجتماعی عنوان كرد: یکی از محورهایی که استان به طور ویژه دنبال خواهد کرد حمایت و نظارت بر امور باشگاه های بدنسازی خواهد بود.

نصیرزاده نيز ضمن تقدیر و تشکر از توجه مسئولین عالی سیاسی و ورزشی استان مركزى به رشته بدنسازی گفت: استان مرکزی پتانسیل بالایی در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی به ویژه ورزش های قدرتی دارد. نسبت به جمعیتی که در این استان زندگی می کنند، تعداد زیادی از قهرمانان را در سطح کشور و حتی جهان از استان مرکزی می شناسیم. امیدواریم با حضور شما به عنوان یک شخصیت ورزشی، استانداری برای حمایت از رشته پرطرفدار بدنسازی پای کار بیاید و بتوانیم حتی میزبانی مسابقات مهم و بین المللی را به این استان اعطا کنیم. البته که باشگاههای بزرگی همچون آلومینیوم و ماشین سازی اراک هم می توانند با ورود خود به بدنسازی، از ورزشکاران استان حمایت کنند.

گفتنى است؛ در اين نشست مديركل ورزش و جوانان استان و رييس هيات بدنسازى استان مركزى نيز حاضر بودند.