1403/02/05

تجلیل از قهرمانان هیات بدنسازی مازندران با حضور رییس فدراسیون/ نصیرزاده: مازندران هیات برتر کشور در سال 1401 بود

هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران بعد از معرفی به عنوان هیات برتر کشوردر سال 1401 مراسمی را با حضور رییس فدراسیون، قهرمانان و مسئولین برگزار کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این مراسم که صبح امروز(پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402) با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، قهرمانان، پیشکسوتان، باشگاهداران و مسئولین هیات استان مازندران در شهر ساری و با حمایت شرکت فدوکس، حامی رسمی فدراسیون بدنسازی برگزار شد، رییس فدراسیون بدنسازی دقایقی برای حضار به صحبت پرداخت.

نصیرزاده در بخشی از صحبت های خود اظهار داشت: در ابتدا کسب عنوان برترین هیات استانی سراسر کشور از سوی مازندران را به همه شما تبریک می گویم. این انتخاب که بعد از بررسی فاکتورهای مختلف صورت گرفته، نشان می دهد که بدنسازی مازندران عملکرد موفقی داشته و در مسیر درستی گام برمی دارد. امیدوارم همین روند ادامه دار باشد. البته توقع داریم در سال جدید شاهد حضور بیشتر تیم های مازندرانی در لیگ های مختلف باشیم و حتی در سطح استان و شهرستان ها نیز لیگ در رشته هایی مثل بدنسازی و پاورلیفتینگ برگزار شود.

وی افزود: اشاعه ورزش پاک سرلوحه کار فدراسیون است و از همه شما قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان توقع داریم تا در باشگاهها، مسابقات و هر رویدادی در مسیر مبارزه با دوپینگ گام بردارید. با حضور آقای کلانتری در راس هیات، مازندران در یکی، دو سال اخیر در ارتباط نزدیکی بین فدراسیون و هیات وجود داشته و یکی از میزبانی های بزرگ در مسابقات مستریونیورس هم توسط این هیات به خوبی انجام شد.

گفتنی است؛ در این مراسم از قهرمانان مسابقات کشوری، بین المللی، آسیایی و جهانی توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران تجلیل به عمل آمد.