1403/01/30

بازدید عضو فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون بدنسازی/ حسین زهی: بدنسازی جزو فدراسیون های موفق و پرمدال کشور است

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون بدنسازی، ضمن بازدید از فدراسیون با عبدالمهدی نصیرزاده دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش از استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل فدراسیون ضمن بازدید از بخش های مختلف با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست حسین زهی ضمن تبریک افتخارآفرینی تیم ملی مچ اندازی ایران در مسابقات آسیایی گفت: فدراسیون بدنسازی جزو فدراسیون های موفق و پرمدال کشور است که در بخش ورزش همگانی نیز فعالیت های پرشماری دارد. در حال حاضر حتی در محرومترین نقاط هم باشگاههای بدنسازی فعال هستند که این علاقه مردم را به این رشته نشان می دهد. برای فدراسیون بدنسازی و تیم های ملی آرزوی موفقیت می کنم و معتقدم هم وزارت ورزش و هم مجلس می بایست حمایت ویژه ای از این فدراسیون داشته باشند. امیدوارم به زودی شاهد برگزاری یکی از رویدادهای بزرگ فدراسیون در شهر خاش باشیم.

نصیرزاده نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فدراسیون، با اشاره به اینکه حسین زهی خودش از چهره های ورزشی به شمار می رود و هم اکنون ریاست هیات والیبال استان سیستان و بلوچستان را هم برعهده دارد، گفت: قهرمانان بزرگی در فدراسیون بدنسازی داریم که شاید کمتر دیده شده باشند. در همان استان سیستان و بلوچستان محمدرضا تازه رو در رشته قویترین مردان و بهار بدیعی در رشته مچ اندازی در سطح بین المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کرده اند. ما هم علاقه داریم یک میزبانی را به استان سیستان و بلوچستان و شهر خاش اعطا کنیم. توجه به مناطق کمتر برخوردار یکی از سیاست های اصلی فدراسیون است.

گفتنی است؛ در این نشست شهدادی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان نیز حاضر بود.