1403/02/01

پایان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با 55 مدال رنگارنگ برای ایران/ کاپ نایب قهرمانی بزرگسالان و سومی مجموع به ایران رسید

تیم ملی مچ اندازی با کسب 55 مدال رنگارنگ، کسب عنوان نایب قهرمانی بخش بزرگسالان و سومی مجموع به کار خود رد بیست و یکمین دوره مسابقات آسیایی پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بیست و یکمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا که از 8 اردیبهشت ماه به میزبانی عجمان امارات آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

در روز پایانی این مسابقات در بخش دست راست بزرگسالان طیبه فریدزادگان و رضا صادقی به مدال نقره آسیا دست یافتند و 7 مدال برنز هم توسط رویا مهبودی، حمیرا شاهیان یار، مرضیه مهدی زاده، شراره نظری مهرابی، نثار هوشمند، هادی عظیمی و میکاییل میرابی در کارنامه ایران به ثبت رسید.

بدین ترتیب پرونده بیست و یکمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در عجمان امارات با 55 مدال رنگارنگ(7 طلا، 18 نقره، 30 برنز) برای نمایندگان کشورمان بسته شد.

همچنین ایران در بخش تیمی بزرگسالان کاپ نایب قهرمانی را کسب کرد. در بخش امیدها به عنوان سومی دست یافت و در مجموع همه دسته ها بعد از قزاقستان و قرقیزستان به عنوان سومی آسیا دست پیدا کرد.

رویا مهبودی روز گذشته در دسته 90 کیلوگرم بزرگسالان بانوان توانست یک مدال طلای تاریخی را برای نخستین بار در این دسته به نام ایران ثبت کند.

گفتنی است؛ سال گذشته تیم ملی مچ اندازی ایران در مجموع به عنوان پنجمی آسیا رسیده بود و امسال با دو پله صعود و کسب مدال های پرتعداد روی سکوی سومی آسیا ایستاد.