1403/02/05

نفر به نفر با ملی پوشان اعزامی به مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2023 امارات(بخش ششم)/ طیبه فریدزادگان، باتجربه و پرامید از بوشهر

طیبه فریدزادگان، نماینده وزن 80 کیلوگرم تیم ملی مچ اندازی بانوان با هدف کسب خوشرنگ ترین مدال آسیا راهی امارات می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بیست و یکمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از 7 لغایت 14 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر عجمان کشور امارات برگزار خواهد شد که تیم های ملی مچ اندازی آقایان و بانوان ایران نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

طیبه فریدزادگان، یکی از نفرات آماده و باتجربه تیم ملی مچ اندازی بانوان است که در دسته 80 کیلوگرم مسابقات کشوری و مستریونیورس توانسته به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. او هدفش را کسب مدال طلای آسیا عنوان کرده و باید دید چقدر به این رویا نزدیک خواهد شد.

فریدزادگان در خصوص وضعیت خودش و مسیری که برای رسیدن به تیم ملی طی کرده، گفت: "مسابقات کشوری و مستریونیورس به خوبی برگزار شد و داوری ها نیز پیشرفت خوبی داشت و نکات جدیدی را یاد گرفتیم. خدا را شکر که توانستم هر دو مسابقه را با بهترین نتیجه پشت سر بگذارم. امیدوارم رشته مچ اندازی به ویژه در بخش بانوان روز به روز در سطح بالاتری قرار بگیرد و با برگزاری کلاس های پیشرفته بتوانیم در بخش داوری و مربیگری هم پیشرفت کنیم و قهرمانان بزرگی را پرورش دهیم. هدفم در مسابقات آسیایی کسب مدال طلاست و انشاالله که بتوانم پرچم کشورم را در امارات به اهتزاز دربیاورم و یک هدیه خوب به مردم شهرم بوشهر بدهم. برنده کسی نیست که هرگز شکست نخورده است، بلکه کسی است که هرگز جا نزده."

 

در ادامه بیشتر با طیبه فریدزادگان، نماینده وزن 80 کیلوگرم تیم ملی مچ اندازی بانوان آشنا می شویم:

 

نام و نام خانوادگی: طیبه فریدزادگان

تاریخ تولد: 28 دی 1362

زادگاه: بوشهر

شغل: مربی

رده سنی: بزرگسالان

وزن: 85 کیلوگرم

سوابق قهرمانی: قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری و دارنده مدال طلای مستریونیورس