1403/02/01

نفر به نفر با ملی پوشان اعزامی به مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2023 امارات(بخش چهارم)/ نثار هوشمند، اهداف بزرگ در اوج جوانی

نثار هوشمند، یکی از جوانترین ملی پوشان مچ اندازی بانوان ایران در مسابقات آسیایی 2023 امارات خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بیست و یکمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از 7 لغایت 14 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر عجمان کشور امارات برگزار خواهد شد که تیم های ملی مچ اندازی آقایان و بانوان ایران نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

نثار هوشمند که در 23 سالگی توانسته به عضویت تیم ملی مچ اندازی بانوان ایران دربیاید، به عنوان یکی از جوانترین اعضای تیم امیدوار است درخشش در مسابقات کشوری را در سطح آسیا هم تکرار کند.

این ملی پوش جوان و کم تجربه ایران که از کردستان خودش را در مچ اندازی ایران مطرح کرده، درباره مسابقات اخیر گفت: "مسابقه فوق العاده ای را در سنندج پشت سر گذاشتیم. هم داوری ها عالی بود و هم ورزشکاران در بهترین فرم خود قرار داشتند. از همه مهمتر این بود که هیچ ورزشکاری در این مسابقه آسیب ندید. خدا را شکر که توانستم به پیراهن تیم ملی برسم. به دنبال این هستم برای کشورم و البته استان خودم یعنی کردستان افتخارات بزرگی کسب کنم و هدف بزرگ من ایستادن روی سکوی قهرمانی جهان خواهد بود."

 

در ادامه بیشتر با نثار هوشمند، نماینده وزن 55 کیلوگرم تیم ملی مچ اندازی بانوان آشنا می شویم:

 

نام و نام خانوادگی: نثار هوشمند

تاریخ تولد: 19 اسفند 1378

زادگاه: کردستان

شغل: دانشجو

رده سنی: امید

وزن: 55 کیلوگرم

سوابق قهرمانی: سه مدال طلا و یک برنز مسابقات کشوری سنندج، یک برنز مسابقات کشوری سرعین