1403/01/10

نفر به نفر با ملی پوشان اعزامی به مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2023 امارات(بخش اول)/ میثم گلی؛ مدعی طلای آسیا از خراسان شمالی

میثم گلی نماینده وزن 70 کیلوگرم بزرگسالان مچ اندازی ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2023 امارات خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بیست و یکمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از 7 لغایت 14 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر عجمان کشور امارات برگزار خواهد شد که تیم های ملی مچ اندازی آقایان و بانوان ایران نیز در این رویداد حضور خواهند داشت. 

میثم گلی که در مسابقات کشوری و مستریونیورس یکی از آماده ترین ورزشکاران بود و با درخشش خیره کننده خود نگاهها را به سوی خود جلب کرد، حالا طلای آسیا را نشان گرفته است. 

این ملی پوش 28 ساله مچ اندازی ایران که در رده سنی بزرگسالان مسابقه خواهد داد، درباره مسیری که امسال برای رسیدن به پیراهن تیم ملی طی کرده، گفت: "سطح مسابقات مستریونیورس و بعد از آن رقابت های کشوری فوق العاده بود. باید بگویم همه خوب های این رشته کنار هم جمع شده بودند و من که تا به حال 7 دوره مسابقات کشوری حاضر بودم، می گویم که سطح مسابقات امسال بی نظیر بود. با حفظ آمادگی خودم می خواهم از همین جا قول بدهم که با طلای آسیا به کشور بازمی گردم."

 

در ادامه بیشتر با میثم گلی، نماینده وزن 70 کیلوگرم تیم ملی ایران آشنا می شویم:

 

نام و نام خانوادگی: میثم گلی

تاریخ تولد : 9 خرداد 1373

زادگاه: خراسان شمالی

شغل: آزاد

سوابق قهرمانی: سه دوره قهرمان کشور، قهرمانی مستریونیورس 2023 رامسر

وزن:  ۷۰ کیلوگرم

رده سنی: بزرگسالان

اهداف ورزشی: ترویج وگسترش مچ اندازی و کسب عناوین قهرمانی بیشتر