1403/01/31

اسدیان: فدراسیون در عرصه بین المللی موفقیت های بزرگی کسب کرده/ امیدواریم امسال نیز سمنان یک میزبانی در سطح ملی داشته باشد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان گفت: امیدوارم در سال جاری بتوانیم پذیرای جامعه بدنسازی و پرورش اندام در استان سمنان باشیم.

وحید اسدیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص عملکرد هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان در سال گذشته اظهار داشت: در سال 1401 در هیات استان سمنان طبق تقویم ورزشی فدراسیون عمل کردیم. تقویم ورزشی استان با برگزاری مسابقات مچ اندازی بانوان در خرداد ماه آغاز شد و با مسابقات مچ اندازی آقایان خاتمه یافت. در این بین نیز چند دوره مسابقات استانی جهت اعزام به مسابقات کشوری در رشته های پرورش اندام و پاورلیفتینگ برگزار نمودیم. در بخش آموزش نیز برنامه ریزی ها صورت گرفته و ان شاالله در سال جاری شاهد برگزاری دوره های مربیگری و داوری در استان سمنان خواهیم بود.

وی با اشاره به میزبانی استان سمنان از دور برگشت مسابقات لیگ پاورلیفتینگ در سال 1401 عنوان کرد: طی مذاکراتی که با فدراسیون داشتیم موفق شدیم در سمنان میزبان علاقه مندان به رشته پاورلیفتینگ باشیم. به گواه کارشناسان و تیم های شرکت کننده با توجه به شرایط موجود همه از برگزاری این رویداد راضی بودند و امیدوار هستیم بتوانیم امسال نیز میزبان جامعه پرورش اندام در استان سمنان باشیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان در مورد برنامه این هیات در سال جاری بیان کرد: در سال جاری نیز برنامه هیات استان طبق زمان بندی اعلام شده توسط فدراسیون برای برگزاری مسابقات خواهد بود. همچنین در نظر داریم در سال جاری میزبان یکی از رویدادهای مهم فدراسیون باشیم. از همین رو مذاکراتی را با دکتر نصیرزاده داشته ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از زحمات همه دوستان و همکاران در فدراسیون به ویژه دکتر نصیرزاده تقدیر و تشکر کنم. حضور ایشان باعث رونق رشته های زیر مجموعه فدراسیون در کشور شده است و همچنین با توجه به فعالیت ایشان در عرصه بین المللی کشور ما در سالی که گذشته موفق شد میزبان دو رویداد مهم جهانی باشد که یک اتفاق کم سابقه بود و این محقق نمی شد مگر با تلاش های بی وقفه ایشان. امیدوار هستم هیات های استانی نیز دوشادوش فدراسیون برای موفقیت های روز افزون رشته های زیر مجموعه فدراسیون تلاش کنند.