1403/01/31

محمدی فارسانی: اشاعه ورزش پاک و سرمایه گذاری روی بخش بانوان از برنامه های مهم هیات چهارمحال و بختیاری است

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال بختیاری گفت: همه برنامه های ما در سال 1401 در راستای تقویم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انجام شد.

سعید محمدی فارسانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص عملکرد هیات استان چهارمحال و بختیاری در سال 1401 اظهار داشت: همه برنامه های ما در سال 1401 در راستای تقویم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صورت گرفته است. ما برای حضور در مسابقات کشوری در هر دوره پیش از برگزاری این رقابت ها، مسابقات استانی را برگزار کردیم تا حضور پررنگی داشته باشیم. از همین رو ورزشکاران استان، در بخش آقایان و بانوان و در رشته های زیر مجموعه فدراسیون در مسابقات کشوری و رقابت های مستریونیورس حضور فعالی را داشته اند و موفق شدند مدال های رنگارنگی را کسب کنند.

وی افزود: در بخش آموزش نیز با همکاری فدراسیون موفق شدیم احکام بیش از 200 متقاضی که از سال 1397 در کلاس های اموزشی در استان شرکت کرده بودند را صادرکنیم و همچنین دوره ها و سمینارهای خوبی را در سال گذشته در بخش مربیگری و داوری برگزار کردیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال بختیاری در خصوص برنامه های این هیات در سال جدید عنوان کرد: نخستین و مهمترین برنامه ما ارتقا سطح دانش داوران و مربیان ما در رشته های زیر مجموعه فدراسیون است و به دنبال برگزاری دوره های مربیگری و سمینارها در سال 1402 در استان هستیم. از طرفی نیز صحبت هایی با دکتر نصیرزاده داشته ایم که بتوانیم در سال جاری میزبان یکی از رویدادهای فدراسیون در استان چهارمحال بختیاری باشیم.

وی همچنین ادامه داد: در بخش بانوان نیز نگاه ویژه ای به پیشرفت و توسعه داریم و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته یکی از مهمترین اهداف ما در سال جدید فعالیت گسترده در بخش بانوان هست. از طرفی نیز در بخش اشاعه ورزش پاک و طبق صحبت هایی که با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته ایم برنامه ویژه ای برای مبارزه با دوپینگ در باشگاه های استان خواهیم داشت.

محمدی فارسانی در پایان گفت: حضور دکتر نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همیشه برای ما دلگرم کننده بوده است و رهنمودهای ایشان همواره گره گشا بودند. با توجه به ظرفیت های بالایی که استان چهارمحال بختیاری در رشته های زیر مجموعه فدراسیون دارد، انشاالله فدراسیون و شخص دکتر نصیرزاده ما را کمک کنند تا بتوانیم از این ظرفیت ها بهره ببریم.