1403/02/06

دیدار نوروزی جمع کثیری از جامعه قویترین مردان استان اصفهان با رئیس هیات

ورزشکاران و قهرمانان زیرمجموعه قویترین مردان استان دغدغه های خود را رئیس هیات و اعضای شورای راهبردی مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، صبح روز دوشنبه ۷ فروردین جمع کثیری از اهالی رشته قویترین مردان با محمد جوزدانی رئیس هیات و جمعی از پیشکسوتان آقایان یحیی آگاهی رئیس شورای راهبردی،ناصرجلوانی عضو شورا ، علیرضا طباطبایی عضو شورا، علی محمد سیلانی رئیس کمیته پاورلیفتینگ و علی کرمانی رئیس کمیته داوران پرورش اندام هیات بدنسازی استان دیدار کردند.

در این جلسه که چهره های نام آشنای قویترین مردان از سراسر استان اصفهان حاضر بودند ضمن تبریک سال نو دغدغه های خود را با رئیس و مسئولین زیرمجموعه هیات استان مطرح کردند.

محمد جوزدانی رئیس هیات بدنسازی استان ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور قهرمانان و پیشکسوتان حلول ماه مبارک رمضان و سال نو را خدمت حضار تبریک گفت و در ادامه افزود: این هیات در واقع به قهرمانان و پیشکسوتان تعلق دارد و قطعا در چیدمان کمیته ها نظرات شما پیشکسوتان و قهرمانان به عنوان متولیان اصلی این رشته اعمال می شود، بنده نیز به عنوان خادم ورزش استان با اعضای محترم شورای راهبردی بررسی های لازم را طی ماه های اخیر انجام داده ایم و ان شالله در سال نو برنامه های متعدد و متنوعی برای استان داریم. امیدوارم به برکت ماه رمضان امسال سالی سرشار از کامیابی و موفقیت برای هیات و همه کمیته های زیرمجموعه باشد.