1403/01/10

پیری: 1401 سال خوبی برای بدنسازی ایلام بود/ ما می توانیم میزبان مسابقات کشوری در رشته های مختلف باشیم

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام گفت: به دنبال آن هستیم تا در سال 1402 در ایلام میزبان رویدادهای مهم فدراسیون باشیم.

محسن پیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص فعالیت های هیات استان ایلام در سال گذشته اظهار داشت: هیات ایلام در سال 1401 فعالیت های خوبی در بخش مسابقات و همچنین کلاس های آموزشی داشت. ما توانستیم مسابقات در سطح استان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم. خوشبختانه استقبال خوبی از مسابقات استانی شد و تنور مسابقات گرم بود. در بخش آموزش نیز توانستیم کلاس های خوبی را در بخش مربیگری و داوری برگزار کنیم که این دوره ها نیز با استقبال خوبی مواجه شد.

وی افزود: ورزشکاران استان ایلام در رویدادهای بین المللی نیز عملکرد قابل قبولی از خود داشتند و موفق شدند در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ آسیا 4 مدال رنگارنگ را برای کشورمان به ارمغان بیاورند که این موضوع نیز جای تقدیر دارد. البته به دنبال آن هستیم تا ایلام سهم بیشتری در تیم های ملی رشته های زیر مجموعه فدراسیون داشته باشد و در سال 1402 برنامه ویژه ای در این خصوص داریم. 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام در پایان افزود: در نظر داریم تا در سال جاری در استان ایلام میزبان رویدادهای مهم فدراسیون باشیم. از همین رو صحبت هایی را با رییس فدراسیون داشته ایم که ان‌شالله با مساعدت و همکاری ایشان و دوستان در فدراسیون بتوانیم در ایلام از یکی از مسابقات کشوری میزبانی کنیم. همچنین در بخش آموزش نیز برنامه های مهم و بزرگی را خواهیم داشت و در نظر داریم تا از نظر کیفیت سطح این دوره ها را افزایش دهیم.