1403/01/09

قناعتی: امیدوارم بتوانیم از تمامی ظرفیت های بدنسازی تهران در سال 1402 بهره ببریم/ باید منش پهلوانی را در کنار قهرمانی تقویت کنیم

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران گفت: در این ورزش در کنار منش قهرمانی ما حتما باید منش پهلوانی را نیز در نظر داشته باشیم.

ابوالفض قناعتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برنامه های هیات استان تهران در سال 1402 اظهار داشت: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران در راستای تقویمی که فدراسیون ارائه کرده است برنامه های پیش روی خود در این سال را بومی سازی می کند. سعی ما بر این است ضمن دنبال کردن تقویم فدراسیون بتوانیم یکسری برنامه خارج از این تقویم در راستای تقویت این رشته با توجه به جمعیت و جغرافیای استان تهران به برنامه های خود اضافه کنیم. امیدواریم بتوانیم از تمامی ظرفیت های انسانی و امکاناتی که در استان تهران وجود دارد بهره ببریم و این ظرفیت را برای بهتر شدن رشته های زیر مجموعه فدراسیون استفاده نماییم.

وی در خصوص برگزاری انتخابات هیات استان تهران نیز بیان کرد: انشا‌الله با نظر رئیس مجمع انتخاباتی دکتر نصیرزاده و آقای جوادی مدیرکل محترم استان تهران در اولین فرصت انتخابات هیات استان تهران را برگزار خواهیم کرد. انشالله هر عزیزی که به عنوان رئیس هیات انتخاب شد در جهت بهبود این شرایط قدم بردارد.

سرپرست هیات استان تهران در پایان با اشاره به برنامه های فرهنگی این استان خاطرنشان کرد: در این ورزش در کنار منش قهرمانی ما حتما باید منش پهلوانی را نیز در نظر داشته باشیم. سعی کردیم به مناسبت های مختلف برنامه های فرهنگی در سطح استان تهران برگزار کنیم و این روند در سال جدید نیز ادامه دار خواهد بود.