1403/01/09

نبیل پور: به دنبال کسب یکصد مدال در سال 1402 هستیم/ در نیمه دوم سال میزبان یکی از رویدادهای فدراسیون خواهیم بود

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی گفت: در همین مدت کم 4 تیم استانی را در رشته های مچ اندازی آقایان و بانوان، پرس سینه آقایان و پاورلیفتینگ بانوان به مسابقات کشوری اعزام کردیم.

مقصود نبیل پور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص وضعیت هیات استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در همین مدت کم 4 تیم استانی را در رشته های مچ اندازی آقایان و بانوان، پرس سینه آقایان و پاورلیفتینگ بانوان را به مسابقات کشوری اعزام کردیم و موفق به کسب 29 مدال و 4 مقام تیمی شدیم که این موضوع در تاریخ هیات استان آذربایجان شرقی آن هم در این مدت کم کاملا بی سابقه بوده است.

وی در خصوص برنامه های این هیات در سال 1402 عنوان کرد:  در نظر داریم تا در سال جاری در اعزام ورزشکاران استان به مسابقات کشوری و برون مرزی تعداد مدال های خود را 3 رقمی کنیم. این یکی از برنامه های ما در سال جاری است و در تلاش هستیم تا تعداد مدال های خود را به 100 برسانیم که اگر این موضوع محقق شود این تعداد مدال در تاریخ استان بی سابقه خواهد بود. همچنین به دنبال اعزام 300 ورزشکار از استان به مسابقات کشوری و بین المللی هستیم. از طرفی با جلساتی که با باشگاه ها، پیشکسوتان و قهرمانان استان داشته ایم به دنبال ترویج ورزش همگانی هستیم تا سرانه ورزش در استان را افزایش دهیم.

رئیس هیات آذربایجان شرقی در خصوص برنامه های خود برای میزبانی در سال 1402 گفت: ما برای اینکه بتوانیم میزبان شایسته ای باشیم نیازمند آن هستیم تا از نظر سخت افزاری خود را تقویت کنیم و همچنین به دنبال این هستیم تا از امتیاز میزبانی خود بهره برده و روی سکو قرار بگیریم. از همین رو در نظر داریم تا در 6 ماه اول سال این شرایط را فراهم کرده و در نیمه دوم سال میزبان یکی از رویدادهای فدراسیون باشیم.

وی در پایان افزود: زحمات مسئولین فدراسیون علی الخصوص دکتر نصیرزاده در این مدت جایی تقدیر و تشکر دارد. ان شاالله با همکاری جامعه پرورش اندام ایران شاهد پیشرفت رشته های زیر مجموعه فدراسیون در سال جاری باشیم.