1403/01/30

قاسمی: نباید به راحتی از کنار موفقیت های بدنسازی در سال 1401 عبور کرد/ خوزستان در قهرمان پروری و میزبانی پتانسیل بالایی دارد

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خوزستان گفت: برگزاری مسابقات با این حجم و همچنین میزبانی از رویدادهای مهم و بین المللی موضوعی است که نباید به راحتی از آن گذر کرد.

 اردوان قاسمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص عملکرد هیات استان خوزستان در سال 1401 اظهار داشت: سال ١۴٠١ سالی پرکار برای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خوزستان بود. طی سال گذشته ورزشکاران استان در مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند. در بحث آموزش نیز ما کلاسهای آموزشی و سمینارهای مختلفی را برای ارتقا سطح مربیان و داوران برگزار کردیم. در سال گذشته خوزستان میزبان اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ جهت شرکت در مسابقات آسیایی بود و در روزهای پایانی سال میزبان بانوان در رشته پاورلیفتینگ و در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور بودیم که نزدیک به ۴٠٠ ورزشکار در همه رده های سنی شرکت کردند.

وی افزود: در استان خوزستان معمولا بخشی از برنامه ها در غالب استانی و عمده اهداف ما در راستای اهداف فدراسیون است و ما همواره در تلاش هستیم تا به عنوان یک بازو برای فدراسیون عمل کنیم و موثر باشیم. قطعا به فضل خدا و با همکاری دوستان استان خوزستان میزبان رویدادهای مهمی در کشور خواهد بود زیرا خوزستان از نظر تربیت قهرمانان و ورزشکاران و همچنین امکانات سخت افزاری پتانسیل بالایی دارد.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان از تک تک همکاران در هیات استان که در سال گذشته ما را یاری کردند قدردانی میکنم. موفقیت کسب شده حاصل تلاش تمام عزیزان بوده است. همچنین باید از تمامی همکاران و دوستان خود در فدراسیون به ویژه دکتر نصیرزاده تشکر ویژه داشته باشم که با توجه به سال شلوغی که فدارسیون داشت در کنار هم به بهترین نحوه ممکن کارهای بزرگی را انجام دادند. برگزاری مسابقات با این حجم و همچنین میزبانی از رویدادهای مهم و بین المللی نیاز یک تیم هماهنگ و برنامه ریزی قوی دارد و نباید به راحتی از این موضوع گذر کرد. خدا را شکر این مهم به انجام رسیده که امیدواریم در سال جاری این موضوع ادامه داشته باشد.