1403/01/28

شهبازی: هیات زنجان به دنبال میزبانی های بزرگ در سال جدید است/ برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی کار ساده ای نبود

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان زنجان و شرایط آب و هوایی آن قطعا با حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی میزبانی های بزرگ را داریم.

علی شهبازی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ابتدا باید یک خسته نباشید ویژه به دکتر نصیرزاده رئیس فدراسیون، تمامی همکاران، روسای هیات ها، ورزشکاران، قهرمانان و جامعه پرورش اندام گفته و فرا رسیدن سال ١۴٠٢ که مصادف شده است با بهار قرآن و ماه پر خیرت و برکت رمضان را تبریک بگویم. امید است در سایه سار رحمت و محبت گرداننده ایام ان‌شاءالله سال پیش رو سال ظهور یگانه بهار شیعیان جهان باشد. 

وی در خصوص عملکرد هیات زنجان در سال گذشته اذعان داشت: سال ١۴٠١ سال پرکار و خوبی برای جامعه پرورش اندام بود که با کمک همکاران، قهرمانان و پیشکسوتان توانستیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. ما 10 مسابقه در قالب انتخابی و قهرمانی باشگاه های استان زنجان در بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم که ماحصل آن ١٠ اعزام به مسابقات کشوری و بین المللی بوده است. سال گذاشته توانستیم ۵٣ مدال رنگارنگ برای استان کسب کنیم که حاصل تلاش ورزشکاران زنجانی بوده است. البته که برنامه آموزشی و فرهنگی متعددی در این مدت انجام شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در مورد مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی که به میزبانی این استان برگزار شد، اظهار داشت: میزبانی این مسابقات برگ زرینی در کارنامه هیات استان زنجان بود. در این رقابت ها بیش از ۶٠٠ ورزشکار از ٢۶ استان حضور داشتند که در یک محیط آرام به رقابت پرداختند. 

شهبازی در مورد اهداف هیات استان زنجان درسال پیش رو اذعان کرد : با عنایت به اینکه سال گذشته اتفاقات خوبی در ورزش زنجان رقم خورد که نشان دهنده همدلی همه همکاران من در استان بود، امسال نیز با تلاش مضاعف به دنبال آن هستیم تا برنامه های پیش رو را طبق تقویم ورزشی و زمان بندی صورت گرفته انجام دهیم.

شهبازی در پایان در خصوص برنامه استان زنجان برای اخذ میزبانی در سال ١۴٠٢ گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی استان زنجان و شرایط آب و هوایی آن قطعا با مساعدت و حمایت های مالی و معنوی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی برگزاری مسابقات داخلی و بین المللی و اخذ میزبانی های بزرگ را داریم.