1403/01/10

ميرزاهد: گيلان در سال ١٤٠٢ به دنبال ميزبانى هاى بزرگ است/ زحمات شبانه روزى مسوولين فدراسيون باعث اتفاقات تاريخى شد

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان برنامه هاى اين هيات در سال ١٤٠٢ را تشريح كرد.

حمید میرزاهد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص عملکرد این هیات در سال ١۴٠١ اظهار داشت: استان گیلان در سال گذشته موفق به کسب ٣٢ مدال رنگارنگ در مسابقات بین المللی در رشته های زیر مجموعه فدراسیون شد. برای اولین بار بانوان گیلانی صاحب ١٢ مدال در مسابقات مستریونیورس شدند. ما در سال گذشته میزبان رویدادهای مهمی چون مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور و جایزه بزرگ کاسپین کاپ بودیم و همه این اتفاقات مهم نتیجه زحمات تمامی همکاران من، قهرمانان و ورزشکاران در استان گیلان بود که در این شش ماه اخیر در کنار ما سخت تلاش کردند و جنگیدند. 

وی افزود: میزبانی رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور در شهر انزلی افتخاری بود تا ما در استان گیلان بعد از مدت ها میزبان یک رقابت مهم کشوری باشیم. این مسابقات با گود لیفت سیستم و با ۶ مانیتور برگزار شد و ورزشکاران مثل مسابقات آسیایی و جهانی توانستند برای اولین بار شاهد حضور این سیستم در مسابقات کشوری باشند. 

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش استان گیلان در خصوص برنامه های این هیات در سال جدید گفت: با توجه برنامه ریزی و نشستی که با قهرمانان، پیشکسوتان و همکارانم در هیات داشته ایم، امیدواریم بتوانیم هدف هايى که مدنظر نظر داریم را اجرایی کنیم. اولین مورد میزبانی استان گیلان از مسابقات پرورش اندام کشوری است. اعزام به رقابت های برون مرزی دومین هدف ماست که امیدوارم بتوانیم در آن به خودکفایی برسیم تا قهرمانان خود را به رقابت های برون مرزی با اخذ مجوز از فدراسيون و وزارت ورزش اعزام کنیم. تجلیل شایسته از قهرمانان و پیشکسوتان قدم بعدی است که آن را در نظر داریم. در آخر نیز به دنبال برگزاری کلاس های آموزشی چه در بخش مربیگری و چه در بخش داوری هستیم که بتوانیم برای ارتقا متقاضیان تمام تلاش خود را به کار ببریم.

میرزاهد اظهار داشت: با توجه به تقویم شلوغ سال ١۴٠٢ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امیدوارم بتوانیم میزبانی مسابقات پرورش اندام در شهریور ماه و یا میزبانی یکی از رقابت‌های پرورش اندام در نیمه دوم سال را کسب کنیم. با پتانسیلی که استان گیلان دارد حتى اميدواريم میزبان مسابقات قویترین مردان و پاورلیفتینگ یا مچ اندازی در سطح كشور باشيم. 

وی در پایان گفت: جا دارد از زحمات تمامی عزیزان در فدراسیون علی الخصوص دکتر نصیرزاده تشکر و قدردانی کنم. یادمان نرود ما اکنون میزبان رویدادهای مهمی در ایران اسلامی هستیم، از طرفی ما شاهد اعزام تیم‌های ملی در رویدادهای مختلف و رشته های زیر مجموعه فدراسیون در بالاترین سطح ممکن هستیم که این موضوع کار راحتی نبوده و حاصل تلاش شبانه روزی دوستان و همکاران ما در فدراسیون است که جاى تقدیر دارد.