1403/02/01

بالکانه: میزبانی از رقابت های قویترین مردان قهرمانی کشور از برنامه های ماست

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قصرشیرین گفت: پس از میزبانی از رقابت های بدنسازی قهرمانی استان حالا به دنبال میزبانی از رقابت های قهرمانی کشور قویترین مردان هستیم.

کامران بالکانه رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قصرشیرین در گفت و گو با روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه پیرامون عملکرد این هیئت در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت:شهرستان قصرشیرین که در مرزی ترین نقطه استان کرمانشاه قرار دارد و از نظر آب و هوا منطقه گرمسیری محسوب می شود در بهمن ماه امسال میزبان رقابت های بدنسازی قهرمانی استان بود که خوشبختانه به گواه تمامی ورزشکاران و مسئولین یکی از مسابقات با کیفیت کشور بود.

وی افزود:خوشبختانه مسئولین شهرستان برای این میزبانی به ما کمک شایسته ای کردند و از آقای وحید شادمان روابط عمومی هیئت،رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای کادر اجرایی مسابقات نهایت تشکر را دارم،فرماندار محترم شهرستان هم در همین رقابت ها قول دادند که شرایط برای میزبانی از رقابت های قوی ترین مردان قهرمانی کشور را فراهم کنند تا شهرستان قصرشیرین یک میزبانی کشوری را هم در این رشته تجربه کند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قصرشیرین گفت:خوشبختانه در سطح شهرستان قصرشیرین ورزشکاران موفقی داریم که در سال ۱۴۰۱ افتخار آفرینی کردند که از جمله آنها می توان به افتخار آفرینی سرکار خانوم مهین رستمی و جناب آقای محمد منتی در رشته مچ اندازی اشاره کرد.

بالکانه خاطر نشان کرد:خدا را شاکرم که در راس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه جناب آقای مهدی حاتمی حضور دارند که دلگرمی و مشوق بزرگی برای ما در شهرستان ها محسوب می شوند و از ایشان و جناب آقای حسن زاده که همواره من را کمک کردند تشکر می کنم.