1403/01/31

اجدادی: ۲۰۰ باشگاه بدنسازی در شهرستان کرمانشاه فعال هستند

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کرمانشاه گفت:باشگاه های فعال در شهرستان کرمانشاه به ۲۰۰ عدد رسیدند.

سید امین اجدادی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه پیرامون باشگاه های فعال در شهرستان اظهار داشت:در شش ماه دوم سال ۱۴۰۱ باشگاه های بدنسازی فعال شهرستان کرمانشاه به عدد ۲۰۰ رسیده است و همچنان تعداد دیگری هم در صف کسب مجوز از اداره ورزش و جوانان هستند تا باشگاه های بدنسازی فعال در سال آینده از این تعداد هم بیشتر شود. 

وی افزود:شهرستان کرمانشاه در رشته های فیتنس، فیتنس چلنچ، مچ اندازی، بدنسازی و پاورلیفتینگ فعال است و ورزشکاران صاحب نامی هم دارد که هیئت بدنسازی شهرستان هم در حد توان خود از آنها حمایت می کند.


رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کرمانشاه گفت:در سال ۱۴۰۲ بازرسی از باشگاه های سطح شهرستان کرمانشاه به صورت جدی پیگیری می شود و باید تمامی باشگاه ها مجوز فعالیت از اداره ورزش و جوانان را کسب کنند و یک مربی رسمی فدراسیون هم در باشگاه مشغول به فعالیت باشد.


اجدادی خاطر نشان کرد:با آمدن آقای حاتمی در راس هیئت بدنسازی تمامی بخش های هیئت فعال شده است و همگی باید برای پیشرفت بیشتر تلاش کنند چون ایشان از همه توقع کار و پیشرفت دارند.