1403/01/09

عباس آبادی: اورال فیزیک کلاسیک آسیا و قوی‌ترین مرد جهان امسال از شهرستان کنگاور بودند

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگاور اظهار داشت:در سال ۱۴۰۱ ورزشکاران کنگاوری موفق شدند در رشته های فیزیک کلاسیک،قوی ترین مردان و فیتنس چلنچ افتخار آفرینی کنند.

محمد عباس آبادی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگاور در گفتگو روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه پیرامون عملکرد این هیئت اظهار داشت:خوشبختانه در سال۱۴۰۱ ورزشکاران کنگاوری افتخار آفرینی های زیادی کسب کردند که باعث افتخار هیئت بدنسازی شهرستان کنگاور است.

وی افزود:یزدان رحمت آبادی پس از قهرمانی در رشته فیزیک کلاسیک در کشور موفق شد به عنوان نماینده تیم ملی در رقابت های آسیا قهرمان و اوورال شود و مهدی سلطان آبادی هم موفق شد در رشته فیتنس چلنچ در رقابت های قهرمانی کشور،جهانی و مستر یونیورس افتخار آفرینی کند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کنگاور گفت:میلاد عباس آبادی هم در رشته قوی ترین مردان عملکرد خوبی داشت وامسال در مسابقات قهرمانی کشور،جهانی و مستر یونیورس موفق به قهرمانی شد که عملکرد قابل ستایش بود.

عباس آبادی خاطر نشان کرد:خدا رو شکر از روزی که جناب حاتمی ریاست هیئت بدنسازی را بر عهده گرفتند تمامی شهرستان ها فعال شدند و رقابت شیرینی هم بین شهرستان ها برای موفقیت های بیشتر شکل گرفته است که در گذشته اصلا چنین چیزی وجود نداشت.