1403/02/01

بهاری: سنندج آماده برگزاری مسابقات مچ اندازی کشوری است/ همه مسئولین در استان پای کار هستند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان گفت: با رایزنی های صورت گرفته در استان قرار شد تا اسکان ورزشکاران برای حضور در این رقابت ها رایگان باشد.

بهنام بهاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی مچ اندازی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی آقایان و بانوان در کردستان اظهار داشت: همه چیز در استان کردستان و شهر سنندج برای برگزاری این رویداد فراهم شده است. از استانداری تا اداره کل ورزش و جوانان پای کار هستند تا این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی افزود: با رایزنی های صورت گرفته در استان قرار شد تا اسکان ورزشکاران برای حضور در این رقابت ها رایگان باشد. از طرفی نیز سالن آمفی تئاتر فجر که یکی از بهترین مجموعه های موجود در استان است برای برگزاری این مسابقات آماده سازی شده است و همه چیز برای برگزاری مسابقات مهیا شده است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی است، مطمئن هستم این مسابقات با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. از همین رو از همه مسئولین چه در فدراسیون چه در استان تقاضا دارم در این رویداد مهم ما را یاری کنند تا شاهد برگزاری یک مسابقه بی نظیر باشیم.

بهاری در پایان در مورد برگزاری مسابقات مستریونیورس گفت: این مسابقات یک فستیوال بی نظیر و کم سابقه بود که برای نخستین بار در ایران برگزار شد. جا دارد از زحمات شبانه روزی آقای نقی کلانتری و دوستان در هیات مازندران و همچنین دکتر نصیرزاده و مسئولین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تشکر کنم که مردانه پای کار بودند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. انشاالله در سال جدید استان کردستان میزبان یک رویداد بین المللی در رشته های زیر مجموعه فدراسیون باشد.