1403/01/09

تلخابی : استقبال ورزشکاران همه را غافلگیر کرد/ خانواده پرورش اندام از فرصت پیش آمده در مستریونیورس استفاده کند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم گفت: ورزشکاران باید بیشترین بهره را از برگزاری مسابقات مستریونیورس ببرند و شانس خود را برای کسب مدال در یک رویداد معتبر جهانی امتحان کنند.

مجید تلخابی رئیس هیات استان قم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص نوزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های کشور گفت : ما به همراه دوستان خود به دنبال رقم زدن یک رویداد خارق العاده بودیم اما باید بگویم استقابل ورزشکاران همه ما ار غافلگیر کرد. می دانم که ورزشکاران به دلیل این ازدحام اذیت شدند که جا دارد از همه آنها معذرت خواهی کنم.

وی افزود: ما تمامی انرژی خود را برای این مسابقات گذاشتیم. شاید باور کنید تعداد افراد تیم برگزار کننده این مسابقات به انگشتان دست هم نمی رسید. ما برای برگزاری این رقابت ها تمامی مسابقات کشوری در این سالیان اخیر را رصد کردیم تا نواقص را برطرف کنیم و بهترین شرایط را برای ورزشکاران رقم بزنیم که خدا را شکر همین موضوع نیز به وقوع پیوست و این مسابقات با رضایت ورزشکاران برگزار شد. ما از این موضوع خوشحال هستیم و باید بگویم خستگیمان در رفت و از همین جا به همه ورزشکاران که در این مسابقات موفق به کسب مدال شدند تبریک می‌گویم.

رئیس هیات قم در خصوص استقبال ورزشکاران از مسابقات کشوری گفت : من شک نداشتم که این مسابقات با استقبال ورزشکاران روبه رو خواهد شد از همین رو سعی کردیم استیج مسابقات را در ابعاد بزرگتری درست کنیم. اما باید بگویم حضور ورزشکاران من را غافلگیر کرد و حقیقتا توقع نداشتم ورزشکاران به این حد از مسابقات استقبال کنند. این مسابقات بزرگترین مسابقه پرورش اندام در ایران بود و بعید می دانم دیگر مسابقه ای با این تعداد ورزشکار برگزار شود.

تلخابی در پایان در خصوص برگزاری مسابقات مستریونیورس گفت: جا دارد از این فرصت استفاده کنم و از دکتر نصیرزاده تشکر کنم که شرایط را طوری رقم زده تا ورزشکاران ایرانی بتوانند در یک رویداد بین المللی در ایران شرکت کنند و مدال بگیرند. واقعا اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی آن هم خارج از کشور کار دشواری است و این موضوع واقعا جای تقدیر دارد. اکنون شرایط فراهم شده و ورزشکاران باید بیشترین بهره را ببرند و شانس خود را برای کسب مدال در یک رویداد معتبر جهانی امتحان کنند.