1403/01/09

رهنمائیان: کمیته فنی بعد از بررسی تقویم 2021، درباره اعزام ها تصمیم می گیرد

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بدنسازی گفت: رقابت های کیش، مسابقات کشوری است و بعد از آن نشست های بیشتری در خصوص حضور در مسابقات برون مرزی برگزار خواهد شد.

حسن رهنمائیان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از اولین نشست کمیته فنی اظهار داشت: اعضای کمیته در اولین نشستی که داشتند در خصوص وظایفی که بر عهده این کمیته است تبادل نظر کردند. همچنین از حمایت های رئیس فدراسیون از کمیته فنی برای کمک به عملکرد و اعمال نظر این کمیته در امور مربوطه صحبت شد.

وی در ادامه افزود: بعد از اعلام جدول زمان بندی مسابقات 2021 توسط کمیته روابط بین الملل، در نشست های بعدی تصمیم گیری می شود که به چه مسابقات و تورنمنت هایی تیم اعزام کنیم. فدراسیون ایران در همه فدراسیون های مربوطه فعالیت خواهد داشت، اما اولویت با فدراسیون IFBB است.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بدنسازی با تاکید بر اینکه کمیته فنی در امور فنی تصمیم گیرنده اصلی خواهد بود، تصریح کرد: رقابت های کیش مسابقه کشوری است و بعد از مسابقات کیش نشست های بیشتری در خصوص حضور در مسابقات برون مرزی برگزار خواهد شد. بعد از آن قطعاً اعلام خواهیم کرد که انتخابی تیم ملی به چه صورت برگزار می شود.