1403/02/05

جمادشرف: همه ورزشکاران از میزبانی لرستان رضایت داشتند/ بانوان ایرانی در فیتنس چلنج حرف های زیادی برای گفتن دارند

نایب رئیس هیات بدنسازی استان لرستان گفت: برگزاری مسابقات مستریونیورس در ایران بهترین فرصت است تا بانوان ورزشکار در یک رویداد بین المللی شرکت کنند.

سمیه جمادشرف در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری دومين دوره مسابقات فيتنس چلنج قهرمانى بانوان باشگاههاى كشور و انتخابی تیم ملی در خرم آباد اظهار داشت: خدا را شکر با همکاری فدراسیون بدنسازی و هیات استان لرستان توانستیم در شهر خرم آباد میزبان بانوان علاقه مند به مسابقات فیتنس چلنج باشیم. ما در این رویداد میزبان 110 ورزشکار از 17 استان بودیم و سعی کردیم بهترین هتل و بهترین تغذیه و همچنین سرویس ایاب و ذهاب را برای ورزشکاران تهیه کنیم. خوشبختانه تمامی تیم ها از میزبانی راضی بودند و امیدوارم بار دیگر بتوانیم در لرستان میزبان بانوان ورزشکار باشیم.

وی افزود: به نظرم کیفیت این دوره از رقابت ها نسبت به سال گذشته بهتر بود و بانوان توانمندی خود را به خوبی در رشته فیتنس چلنج نشان دادند. بانوان ایرانی در این رشته در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

جمادشرف در پایان بیان کرد: جا دارد از توجه ویژه دکتر نصیرزاده به ورزش بانوان تقدیر کنم. با حضور ایشان تغییرات بزرگی در رشته های زیر مجموعه فدراسیون در بخش بانوان رخ داده است. ما تا پیش از این در بخش بانوان هیچ مسابقاتی در سطح کشور نداشته ایم اما حالا بانوان ما فرصت دارند تا در یک رویداد جهانی آن هم به میزبانی کشورمان و در مسابقات مستریونیورس شرکت کنند. ورزشکاران باید از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده ببرند و خود را در این رویداد محک بزنند.