1403/01/09
با حضور مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان؛

مراسم معارفه سلطانی نژاد به عنوان سرپرست سازمان تیم های ملی برگزار شد

رضا سلطانی نژاد طی حکمی از سوی رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان سرپرست سازمان تیم های ملی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، صبح امروز دوشنبه 6 بهمن ماه مراسم معارفه رضا سلطانی نژاد به عنوان سرپرست سازمان تیم های ملی با حضور رییس و سرپرست دبیری فدراسیون، ابوالفضل قناعتی رئیس هیات بدنسازی استان تهران، کامران علیشاهی از پیشکسوتان پرورش اندام، بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری المپیک و مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک، حسین رنگرز از قهرمانان کشتی، احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس، مهدی فاطمی از پیشکسوتان قویترین مردان و سردار میرکیانی در دفتر ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ابتدای جلسه با اشاره به دغدغه های موجود در فدراسیون گفت: با توجه به شناختي كه از رضا سلطان نژاد داشتم، از او خواهش كردم به فدراسيون بياید و طي چند جلسه اي كه داشتیم در نهايت قانع شد به عنوان سر پرست سازمان تيم هاي ملي شروع به كار كند. همكاري ما بسيار دلي است و بارها گفته ام این فدراسیون جای قهرمانان است. محصول فدراسیون ها باید افرادی مثل بهداد سلیمی و رضا سلطان نژاد باشند.

نصیرزاده در ادامه افزود: سلطانی نژاد با توجه به همه مشکلات و مشاغلی که داشت علاقه ای به پذیرفتن این مسوولیت نداشت، اما در نهایت قبول کرد این مسئولیت را قبول کرد. ما نیاز داریم با حضور سلطانی نژاد با سایر رشته ها هم ارتباط خوبی برقرار کنیم. رشته هایی مثل پاورلیفتینگ و  فیتنس ورزش های بین رشته ای محسوب می شوند.

رضا سلطان نژاد در ادامه جلسه تصریح کرد: از رئیس فدراسیون که به من اعتماد کرد و از سایر دوستان که در جلسه حضور دارند و از رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران که در سال های اخیر معرفت و بزرگی را از او یاد گرفتم تشکر می کنم. همچنین از کامران علیشاهی که از بزرگان این رشته است و سردار میرکیانی که بسیار انسان برجسته ای است و حضورش باعث خوشحالی ما شد، سپاسگزارم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران نیز به رییس فدراسیون تبریک گفت و بیان کرد: دکتر نصیرزاده یک جوان انقلابی است که با عملکردش در فدراسیون کشتی ما را بسیار امیدوار کرد. ما در تهران قانونی و دلی زیر نظر فدراسیون کار می کنیم و امیدوارم همکاری ما به شکلی باشد که باعث سرافرازی فدراسیون و هیات تهران شود.

وی ادامه داد: روز اولی که وارد هیات استان تهران شدم، دوستانی به من گفتند به رشته بدنسازی و پرورش اندام خیلی اشراف نداری و رضا سلطانی نژاد را به من معرفی کردند و حالا 9 سال است که با هم کار می کنیم و او نایب رئیس هیات است. او از امروز به بعد هم می تواند در پست جدید برای فدراسیون یک بازوی قوی باشد.

بهداد سلیمی نیز در بخش این جلسه گفت: رشته های پرورش اندام، پاورلیفتینگ و وزنه برداری  قبلاً یک خانواده بودند و چند سال است که جدا شده اند. با این حال وزنه برداران خودشان را همچنان از این خانواده می دانند. به آقای نصیرزاده بخاطر انتخاب هوشمندانه اش تبریک می گویم. رضا سلطان نژاد جزو شخصیت های برجسته ورزش کشور است.

در پایان حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون حکم انتصاب رضا سلطانی نژاد را فرائت کرد و جلسه به اتمام رسید.