1403/01/10

سمینارهای دانش افزایی رایگان در خراسان رضوی برگزار شد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: وبینار‌های دانش افزایی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در قالب چالش بروزشو با حضور بیش از 700 نفر طی چهار روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، سروش پورآزاد درخصوص وبینارهای دانش‌افزایی اظهار کرد: ثبت نام وبینار‌های دانش افزایی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در قالب چالش بروزشو در روز اول با استقبال بیش از ۷۰۰ نفر از مربیان و ورزشکاران استان همراه بود تا ظرفیت حضور در این دوره‌ها به پایان برسد.
‌‌
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به رویکرد هیات استان مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به مربیان و ورزشکاران استان چالش بروزشو طراحی شد تا در ایامی که محدودیت‌های اجتماعی حاصل از شیوع ویروس کرونا فرصت بیشتری برای مطالعه فراهم کرده است تا مربیان و ورزشکاران استان به بروزرسانی اطلاعات خود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: وبینار‌های دانش‌افزایی هیات به صورت رایگان در موضوعات مختلف تغذیه، فیتنس و تمرینات ورزشی طی ۴ روز با تدریس اساتید برجسته فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به صورت آنلاین برگزار شد.

پورآزاد با بیان اینکه برگزاری این وبینار‌ها در کنار فعالیت‌های تقویم آموزشی هیات و سمینار‌های دارای امتیاز خواهد بود، تاکید کرد: این دوره‌ها فرصتی است تا مربیان ورزشکاران استان به مرور مطالب ارائه شده در کارگاه‌ها، دوره‌ها و وبینار‌های برگزار شده در سال جاری بپردازند.
‌‌
‌رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی یادآور شد: تلاش و فعالیت کمیته آموزش در راستای برگزاری وبینار‌ها و دوره‌های آموزشی باعث اعتماد مخاطبان به کیفیت و سطح برگزاری دوره‌های آموزشی شده و با توجه به استقبال علاقه مندان تلاش خواهد شد تا در آینده هم چالش‌هایی مانند بروزشو در موضوعات مختلف ادامه داشته باشد.