1403/01/10
از میزبانی مسابقات استقبال می‌کنیم

انوشیروانی: اردبیل پتانسیل بالایی در پرورش اندام و پاورلیفتینگ دارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به تعامل خوبی که بین فدراسیون و هیات استان اردبیل صورت گرفته، امیدوارم بتوانیم از این فضا به بهترین نحو برای قهرمانان ارزنده استان استفاده کنیم.

سجاد انوشیروانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با وضعیت رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که اردبیل در بحث پرورش اندام و توقعات این جامعه ورزشی دارد و همچنین بخاطر پتانسیل موجود در استان و جایگاه های ملی انتظار حمایت بیشتری از فدراسیون نسبت به گذشته داریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه افزود: آقای نصیرزاده برنامه ریزی خوبی برای استان اردبیل دارد. ما هم در اداره کل با تمام توان تلاش می کنیم همکاری های لازم را داشته باشیم تا اتفاق های خوبی در رشته پرورش اندام و پاورلیفتینگ اردبیل بیفتد. با توجه به شرایط جدید و تعامل خوبی که بین فدراسیون و هیات صورت گرفته است امیدوارم که بتوانیم از این فضا به بهترین نحو برای قهرمانان ارزنده استان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر پتانسیل بالای استان اردبیل در رشته های پرورش اندام و پاورلیفتینگ تصریح کرد: این فدراسیون جامعه وسیع، آماده و بسیار بزرگی دارد. ما در کنار این عزیزان تلاش می کنیم با تعاملی که ایجاد شده است اهداف و سیاست های فدراسیون و ورزش پرورش اندام و پاورلیفتینگ را گسترش و توسعه بدهیم.

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که در آینده برنامه ای برای میزبانی دارید، بیان کرد: بدنسازی و پاورلیفتینگ رشته های پر طرفداری هستند. بعد از رفع شرایط موجود بخاطر ویروس کرونا در دنیا و بخصوص کشور ما، قطعاً فضایی را ایجاد خواهیم کرد جهت همکاری های لازم برای میزبانی رشته ای که منطقه ما بطلبد و پتانسیل خوبی برای قهرمان پروری در آن را داشته باشد.

وی در خصوص حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از باشگاه داران بخاطر آسیب هایی که از کرونا دیده اند، خاطرنشان کرد: طبق سیاست هایی که وزارت ورزش و جوانان داشت و تسهیلات ارزان و مناسبی که در اختیار باشگاه داران قرار داد، سعی کردیم تعداد متقاضیان را در حالت حداکثری جذب کنیم تا بتوانند تسهیلات را دریافت کنند. اردبیل جزو استان هایی است که نزدیک به 250 باشگاه برای دریافت تسهیلات ثبت و به بانک معرفی شدند. منتظریم به امید خدا بانک این عزیزان را در اولویت قرار دهد و تسهیلاتشان را پرداخت کند.